Amerikanac nije u središtu nikakve doping-afere, već je navodno kriv zbog kršenja pravila Međunarodnog olimpijskog odbora (IOC). "Pravilo 40" IOC-a nalaže da svi sportaši sudionici Igara ne smiju u razdoblju od 18. srpnja do 15. kolovoza biti sudionici nikakvih reklama, odnosno da ne smiju reklamirati svoje sponzore.
Phelps se 8. kolovoza pojavio u francuskoj reklami modne kuće Louis Vuitton, te na taj način prekršio pravilo IOC-a. Reklamu su prvotno preuzeli španjolski i britanski mediji, a ista se ubrzo našla diljem internetskih web-stranica.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Plivačev agent Peter Carlisle negirao je da je njegov klijent prekršio pravilo, odnosno tvrdi je Louis Vuitton objavio reklamni uradak bez Phelpsova dopuštenja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa