Novi crossover iz Peugeota je model otprve zamišljen i razvijan za tržišta širom svijeta. Zbog svojih svjetskih ambicija, 2008 čini marku Peugeot još dinamičnijom u strategiji razvoja ponude crossovera i osvajanju novih klijenata.
Od samog početka razvoja primijenjeni su Peugeot crossover geni. To su jedinstven doživljaj vožnje, snažan dizajn i praktičnost korištenja. Tu je i izazov lansiranja u tri zemljopisne zone vozila namijenjenog klijenteli širom svijeta.
Peugeot je prihvatio izazov. Dinamični i reprezentativni crossover donio je jedinstvenost i raznolikost u B segment. Dug jedva 4,16 m, 2008 spaja voznost limuzine i robusnost SUV-a s prostranošću, modularnošću i udobnošću prostora u unutrašnjosti vozila. Trebao bi biti jednako pogodan za gradsku vožnju i za otvorenu cestu.

Izvana ga karakterizira povišen položaj, gume "Mud&Snow" i 17 inčni naplatci u mat nijansi. Crni blatobrani i zaštite na pragovima, prednje i stražnje zaštite i bočne zaštite od nehrđajućeg čelika u potpunosti štite najizloženije dijelove vozila od udaraca.
Sprijeda fino oblikovan poklopac motora sugerira da se radi o čvrstom, robusnom i poletnom automobilu. Prednja 'plutajuća' maska istovremeno djeluje i profinjeno i snažno. Farovi podsjećaju na mačju zjenicu što je tipično za marku s lavom na nosu. Dodatno su istaknute LE diode (LED). Odlikuju ga i velike staklene površine, poput panoramskog krova, koje nagovještavaju prostranu unutrašnjost i otvorenost prema okolini.

Stražnji kraj je jednako dinamičan i robustan, s niskim utovarnim pragom i stražnjim staklom s udubljenjem, detaljem preuzetim s RCZ-a. Stražnja svjetla, s tri LED “pandže”, skladno su uklopljena u karoseriju.
Dinamici i eleganciji profila doprinosi bočno staklo s metalnim ukrasom, a elegantni krovni nosači pojačavaju dojam dinamičnog i avanturističkog duha modela 2008.
Motorizacije zadnje generacije pružaju sjajan doživljaj vožnje uz nisku potrošnju. Zahvaljujući modernoj tehnologiji dizelskih e-HDi motora i 3-cilindarskih benzinskih motora, urbani crossover 2008 izdvaja se od konkurencije s emisijama CO od 99g/km.

Proizvoditi će se u Francuskoj (Mulhouse), Kini (Wuhan) i Brazilu (Porto Real).
Komercijalizacija će krenuti od proljeća ove godine, dok ga u Hrvatskoj očekujemo sredinom godine.