Iako je Fiat među prvima krenuo u stvaranje svojevrsne podklase u kojoj su automobili B segmenta dobivši treći volumen postajali zapravo pripadnicima C razreda, danas su ga mnogi pretekli.
Čak četiri nova automobila iz „udruženog rada“ svojih koncerna stigla su nam na tržište posljednjih mjeseci. Francuska PSA grupa predstavila je male limuzine Citroen C-Elysee i Peugeot 301 dok iz VW-a stižu Seat Toledo i Škoda Rapid.
Svo četvoro je postavljeno na prilagođene B platforme, jednostavne je i robusne konstrukcije, te cijenom prilagođeno aktualnom trenutku i tržištima u razvoju. Fiat takav automobil već godinama ima u ponudi no zbog nerazumne cijene kod nas nije najbolje prolazio. No, stvari se tu mijenjaju. Kako bi ulovio korak s konkurentima nedavno osvježena Fiat Linea Stigla je na naše tržište a u ponudi je zasad samo s vrlo ekonomičnim JTD motorom.

Novu generaciju Linee krasi markantna maska, elegantna linija te prtljažnik volumena od čak 500 litara. Ista pažnja je posvećena potpuno obnovljenoj unutrašnjosti koja je prostrana i komforna s posebno ugođenim materijalima i kombinacijama boja. Najveća novost je prednja armatura preslikana iz aktualne generacije Punta, modernija s mekšim materijalima i poboljšanom ergonomijom.
Već osnovna oprema, Easy, je bogata. Tu su klima uređaj, ABS, Radio CD MP 3 s komandama na volanu, električni paket, prednji zračni jastuci za vozača i suvozača (bočni su u opremi Urban), putno računalo, kožom presvučeni upravljač podesiv po visini i dubini, po visini podesivo vozačevo sjedalo i drugo.

Trenutno je u ponudi samo s dizelskim motorom 1.3 Multijet, snage 95 KS kojeg krasi prosječna potrošnja od samo 4,9 litara. Uskoro će biti u ponudi i verzija JTD sa 105 KS dok benzinski model nije u planu prodaje.
Fiat ovom ponudom nudi hrvatskim automobil sa svim potrebnim elementima koji jamče mnogo auta za malo novca. To su ekonomični diesel motor, potpuna oprema kao i interval servisa od čak 35.000 km. Time se želi nametnuti kao proizvođač koji u paleti ima ponudu za svaki zahtjev pojedinog trzista.

Nova Linea dolazi s cijenom od vrlo razumnih 99.900 kn do registracije. To je veliki napredak uzevši u obzir kako je prvi model Linee komercijaliziran 2008 godine i cijena diesel verzije tada je bila 126.000 kn.