Pokažite im put /

Dva Marka iz Medveščaka podržala edukativni projekt

Image
Foto: PR fotografije

Golman Medveščaka Mark Dekanich, zajedno sa suigračem Mark Katicem, podržao je projekt s ciljem prevencije maloljetničke konzumacije alkohola.

23.12.2013.
14:12
PR fotografije
VOYO logo

Nakon nekoliko edukativnih kampanja kojima je pažnja bila posvećena odraslim osobama, hokejaši zagrebačkog Medveščaka ovaj put odlučili su se uključiti u kampanju “Pokažite im put” koju je pokrenuo klupski partner Carlsberg Croatia, a s ciljem prevencije maloljetničke konzumacije alkohola.

Ovom kampanjom se želi skrenuti pažnja javnosti na sve učestaliju konzumaciju alkohola maloljetnih osoba s jasnim ciljem edukacije i stručnog savjetovanja roditelja o važnosti njihove uloge u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje provedeno u sklopu kampanje „Pokažite im put“, pokazalo je da 43% roditelja ima problema kada pokušavaju razgovarati s djecom o alkoholu, a njih čak 95% želi više informacija i savjeta o prevenciji maloljetničke konzumacije.

Rezultati istraživanja pokazuju i da je, prema riječima roditelja, čak 32% djece od 9 do 13 godina probalo alkohol te da je 70% roditelja izrazito zabrinuto zbog mogućih posljedica maloljetničke konzumacije alkohola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Problem maloljetničke konzumacije alkohola postaje sve ozbiljniji i nužno je na vrijeme reagirati i spriječiti ga. Vjerujem kako mi igrači, ali i cijeli klub, možemo poslati jasnu poruku o ovom problemu i biti svojevrsna potpora svim roditeljima koji se suočavaju s činjenicom da im maloljetna djeca konzumiraju alkohol. U edukativnom priručniku kampanje „Pokažite im put“ roditelji će naći mnoštvo vrijednih savjeta stručnjaka o tome kako najbolje razgovarati sa svojom djecom o ovom problemu i djelovati preventivno. Priručnik je moguće preuzeti na web stranicama našeg partnera u ovome projektu Carlsberga i Pana te na stranicama Medveščaka", rekao je golman Medveščaka MarkDekanich, koji je zajedno sa suigračem Mark Katicem, podržao ovaj projekt. 

Kampanjom „Pokažite im put“, Medveščak u suradnji s Carlsbergom i Panom, želi istaknuti važnosti prevencije maloljetničke konzumacije alkohola, naravno uz podršku stručnjaka pa stoga edukativni priručnik za roditelje potpisuje prof. pedagogije Marija Sučić Vojnović, školski pedagog.

Čak 60 % djece koja počnu piti alkohol prije trinaeste  godine razviju ovisnost o njemu. Ključ prevencije leži u razgovoru i povjerenju kojeg roditelji izgrade sa svojom djecom.

Stoga se u sklopu ovog projekta roditeljima želi pružiti podrška i uz savjete stručnjaka educirati roditelje o tome kako razgovarati sa svojom djecom i ostvariti čvrst odnos povjerenja jer to je ključ prevencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo