Ovim konceptom nudi se vozilo koje postiže potrošnju od 2 l/100 km. Revolucionarna je potrošnja postignuta optimizacijom dizajna s aerodinamikom poboljšanom za 20 %, smanjenim otporom kotrljanja (gume Tall&Narrow), naporima da se koriste lakši dijelovi i tako smanji ukupna masa vozila za 100 kg, te uvođenjem tehnologije Hybrid Air kojom se potrošnja smanjuje za 30 %.
Projekt C4 Cactus Airflow 2L proveden je u okviru progama „Vozilo 2 l/100 km” francuske Platforme automobilske industrije, čiji je cilj donijeti konkretna rješenja za smanjenje udjela troškova uporabe automobila u ukupnim izdatcima kućanstava za automobil te smanjiti utjecaj na okoliš tijekom vožnje.

Tehnologija Hybrid Air temelji se na spajanju više dobro iskušanih dijelova i tehnologija: trocilindarskoga benzinskog motora PureTech 82, sustava za pohranu energije u obliku stlačenog zraka, sklopa koji čine dva motora i hidraulične pumpe te automatskog prijenosa s epicikličnim zupčanicima. Cijelim sklopom upravlja sustav koji prilagodbom rada vozačevim naredbama optimira energetsku učinkovitost.

Citroen je kao polazište projekta uzeo svoj novi model C4 Cactus. Njime je odlučio ponuditi više onoga što je danas doista važno kupcima: više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije, a sve to uz umjerene troškove. Tako C4 Cactus više od bilo kojeg drugog automobila ispunjava osobito izazovnu zadaću - osmišljavanje tehnološkog koncepta veoma niske potrošnje, a istodobno učinkovitog i zavodljivog.