S traka nekadašnje Crvene zastava više ne silaze automobili koji izazivaju podsmijeh već moderni automobil koji odvlači poglede na cesti.
U srcu Šumadije nedavno je pušten u rad pušten jedan od najmodernijih pogona na Starom kontinentu za proizvodnju malih automobila.
Fiat 500L je, iako naizgled samo karoserijska izvedenica modela 500, u stvari monovolumen B segmenta koji će na tržištu naslijediti čak tri automobila: Fiate Multiplu i Ideu te Lanciju Musu. Mali monovolumen je od Fiata 500 osjetno veći, dulji za 59 i širi za 16 centimetara a s njime ga, realno, povezuju samo dizajnerske smjernice i ugrađeni motori. Veseli i nostalgični vanjski dizajn prenesen je i u interijer koji pruž dovoljno prostora za pet putnika te njihove stvari u 350 litara velikom prtljažniku. Četiri su paketa opreme: Pop, Pop Star, Easy i Lounge. Već osnovni ima električni paket, klimu, ESP i sedam zračnih jastuka, uključujući i jastuk za koljena vozača.
Trendu downsizinga, koji u konačnici teži manjoj potrošnji i smanjenoj emisiji CO2 pripadaju i ugrađeni motori, dva benzinska i jedan turbodizel. Riječ je o dokazano dobrim i provjerenim motorima nove generacije. Ponuda započinje s atmosferskim benzinsem obujma 1.4 litre s 95 KS dok je prava tehnička poslastica dvocilindarski turbobenzinac 0,9 TwinAir s 86 KS. Ponudu dizelaša predstavlja proslavljeni četverocilindarski1.3 M-Jet s 85 KS. Velika je pozornost posvećena sigurnosti, te je 500L ponosni dobitnik maksimalni pet Euro Ncap-ovih zvjezdica.
Cijene benzinaca se kreću od 118.180 kuna koliko stoji model 1.4 Pop, dok dizeli startaju od 138.320 koliko treba izbrojati za Fiat 500L M-Jet Pop.