Time je ponovo postigla rast i privukla oko 165.600 novih kupaca, što je drugi najveći porast prodaje u njenoj povijesti. Ukupno većoj prodaji uglavnom su doprinijeli hvaljeni SUV modeli (+15,8%) i modeli A3 serije koji su se po prvi put mogli kupiti u cijelom svijetu (+53,2%).
U prosincu je Audi nastavio s dvoznamenkastim rastom i završio godinu s rastom prodaje od 14,7 posto na otprilike 150.000 prodanih automobila u jednom mjesecu.
U cijelom svijetu SUV modeli ove marke doživjeli su rast prodaje i zajedno postigli rast od 15,8 posto s prodanih 507.500 automobila.
U 2014. godini približno jedan od tri Audijeva kupca odabrao je SUV model – što se može prevesti u više nego dvostruku veću prodaju SUV modela u odnosu na 2011. godinu. Modeli Q3 i Q5 iz popularne Q obitelji najuspješniji su premium modeli u svojim segmentima.
U kategoriji velikih SUV modela Audi će na Sjevernoameričkom međunarodnom salonu automobila u Detroitu predstaviti novi model Q7.