„Ponosni sponzor majki“ kompanija Procter&Gamble ususret Olimpijskim igrama PyeongChang 2018. predstavlja suradnju s još jednim partnerom. Prilikom kupnje u trgovačkom lancu Konzum u prilici ste osvojiti uglađen i ekološki automobil – Toyotu Auris Hybrid.
Kompanija Procter&Gamble ponosno predstavlja još jednu suradnju prije i tijekom Zimskih olimpijskih igara PyeongChang 2018. U suradnji s nacionalnim trgovačkim lancem Konzumom, P&G daruje uglađen i ekološki automobil Toyotu Auris Hybrid. Kampanja traje u trgovinama Konzuma do 28. veljače 2018. gdje kupnjom proizvoda kompanije P&G kupci podržavaju kampanju „Hvala ti mama“. P&G ovom kampanjom odaje priznanje majkama olimpijaca kao i svim majkama koje diljem svijeta pružaju bezrezervnu podršku djeci i obiteljima.
P&G je nedavno u sklopu kampanje „Hvala ti mama“ u Hrvatskoj predstavio suradnju s hrvatskim Olimpijcem Natkom Zrnčićem Dimom i njegovom majkom Majom Zrnčić.
„Kampanja „Hvala ti mama“ je za mene kao majku Olimpijca jedno od najljepših priznanja. Život svakog sportaša je ispunjen brojnim izazovima, a majke sudjeluju na nebrojeno puno načina, posebno tijekom prvih sportskih pokušaja. Cijela naša obitelj će tijekom Zimskih olimpijskih igara PyeongChang 2018. još jednom biti uz Natka, ali i uz sve hrvatske sportaše kojima treba odati priznanje za dugogodišnji predan rad“, izjavila je Maja Zrnčić.
P&G predano donosi rješenja koja olakšavaju svakodnevicu svake majke, a među istaknutim proizvodima u Konzumu za vrijeme trajanja kampanje su marke: Oral-B, Head&Shoulders, Old Spice, Ambi Pur, Pantene, Gillette, Gillette Venus, Pampers, Ariel, Jar, Lenor, Blend A Dent, Dash, Always i Naturella. Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je kupiti navedene proizvode u vrijednosti od minimalno 100 kn na jednom računu i prijaviti se putem SMS-a.
Kompanija Procter&Gamble pokrenula je 2012. godine globalnu 10-godišnju suradnju s Međunarodnim olimpijskim odborom, a kampanja „Hvala ti mama“ dio je globalne inicijative kojom se osim majkama sportaša odaje priznanje i milijunima majki diljem svijeta.
Kao dio globalne kampanje za majke sportaša P&G je nedavno predstavio i kratki film „Ljubavlju protiv predrasuda“ koji pokazuje kako bi izgledao svijet kada bi bio gledan majčinim očima.
Više o pojedinostima nagradne igre možete pročitati na: http://www.nagradne.hr/nagradne-igre/osvoji-toyotu-auris-hybrid/