Sunčane naočale kao novi modni imperativ superjunaka

Image
3.5.2016.
11:17
VOYO logo

Brand Police izdvojio se kao omiljeni izbor modernih heroja koji biraju odvažne modne dodatke

Sunčane naočale smatraju se nezaobilaznim modnim dodatkom za idealno upotpunjenje svakog stylinga, a odvažni modeli postali su novi zaštitni znak kultnih superjunaka i modernih heroja današnjice. S više od 30 godina bogate povijesti, brand Police danas je jedan od najznačajnijih u svijetu optike, a svojom “prirodno buntovnom” osobnošću, isprofilirao se kao omiljeni izbor junaka suvremenog doba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

U dugo očekivanom filmskom hitu “Kapetan Amerika: Građanski rat” (Captain America: Civil War), koji u hrvatska kina dolazi 5. svibnja, superjunak Iron Man odabrao je upravo Police sunčane naočale kao idealnog partnera u borbi za očuvanje čovječanstva. Oklopljenog heroja Iron Mana po šesti put je utjelovio najplaćeniji glumac na svijetu Robert Downey Jr., koji je za svjetsku premijeru trećeg nastavka Marvelovog superherojskog serijala također odabrao atraktivan model sunčanih naočala branda Police. “Zlatni čovjek Hollywooda” odlučio se za Police model S1948, s kojim je zablistao i u ulozi Iron Mana, a koji je dizajniran u suradnji s talentiranim brazilskim nogometašem Neymarom Jr.-om. Kod ovih naočala jedinstvenog dizajna, karakteristična obilježja branda unaprijeđena su novim kreativnim idejama – dvostruka krilca od metala reinterpretirana na moderan način dolaze u dvije nijanse, kontrastnoj mat i sjajnoj, dok je vrh leća obogaćen inovativnim zrcalnim dijelom koji kreira atraktivan dvotonski efekt. Dostupne su u nekoliko kombinacija boja, a Robert Downey Jr. za crveni je tepih izabrao crno-bijeli model s lećama prilagođenima upravo za njega.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Kao jedan od suvremenih heroja i najvećih uzora mlade generacije, izdvaja se zvijezda svjetskog nogometa Neymar Jr., koji je treću godinu zaredom zaštitno lice branda Police. U novoj kampanji za 2016., Neymar Jr. savršeno dočarava višestruke aspekte branda, prezentirajući snažne inovativne modele s kreativnim detaljima. Urbani modeli za nadolazeću ljetnu sezonu koji odražavaju samu srž branda Police nesumnjivo će osvojiti sve ljubitelje kultnih i modernih superjunaka, inspirirajući ih da i sami upotpune svoj stil odvažnim modnim dodacima i usude se izdvojiti uz mase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo