Od sitnog igrača iz sjene uspavane industrije osobnih računala postali su globalni lider u glazbi, filmovima, telefonima i potrošačkoj elektronici.
Steve Chazin otkriva strategije pomoću kojih je Apple izveo ovaj izvanredni preokret, te načine pomoću kojih i druge kompanije mogu unaprijediti svoje poslovanje i pozicioniranje na tržištu. Steve je bio dio tima koji je na tržište lansirao iMac, pomogao porastu profitabilnosti tvrtke i projektirao strategiju uspješnog lansiranja iPod-a, iPhone-a i iPad-a.
Organizatori 6. Effie konferencije u Zagreb dovode Oliviera Genouda, direktora Effective Brands organizacije koja se bavi istraživanjem vrijednosti najvećih globalnih brendova te izazovima i mogućnostima s kojima se suoučavaju vodeći svjetski oglašivači. U svojem predavanju Olivier Genoud će predstaviti načine kako lokalizirati globalne brendove.
Na konferenciji će predavanje održati i Teresa Alpert, bivša direktorica strateškog planiranja u agenciji Lowe&Partners, gdje je surađivala s brojnim globalnim kompanijama poput L’Oreala, Unilevera, Nokije i IBM-a. Ona će svoje iskustvo, savjete, taktiku i jedinstveni pogled na planiranje i strategiju podijeliti sa sudionicima i objasniti im kako postati učinkoviti strateg.
Prijave za 6. Effie konferenciju koja će se 20. i 21. listopada održati u Hypo centru u Zagrebu mogu se obaviti putem online obrasca na internetskoj stranici konferencije www.croatiaeffie.com