Mogućnost da se naručena odjeća isproba u miru doma,s omiljenim kombinacijama iz ormara, pokaže pred dečkom, curom, mužem, majkom... mijenja perspektivu kupovine, što online shopping čini sve privlačnijom opcijomu Hrvatskoj.
Povoljnije cijene, besplatna dostava i besplatan povrat naručene robe pogodnosti su koje svojim korisnicima nudi poznati trgovački lanac ShoeBeDo u sklopu svojeg online dućana shoebedo.com koji je osvojio i nagradu za najbolji webshop u 2013. godini u Hrvatskoj.
ShoeBeDo je prepoznao svjetske trendove i promjene u navikama potrošača u Hrvatskoj te preko svog webshopa nudi jednostavnu, povoljniju i sigurnu alternativu kupnji u dućanu.
Iako se još uvijek smatra nepoznanicom i suprotstavljeno je navikama, online tržište se budi i hvata korak s Europom i svijetom u kojem je ovaj oblik trgovine itekako zastupljen. Napredak je očit i velik, ali put je dugačak.
"Nevjerojatno je koliko je ponekad čak i ljudima iz trgovačkog biznisa ili srodnih poslova teško prihvatiti trgovinu putem interneta. Ljudi ipak polako prihvaćaju ovu opciju i to prvenstveno zahvaljujući pogodnostima. Kada shvate da je riječ o povoljnijoj kupnji, da postoji besplatna dostava i besplatan povrat kupljene robe, perspektiva se mijenja i online kupovina postaje prihvatljivija i privlačnija. Ostaje stara bojazan o nesigurnosti plaćanja, ali danas je ta briga stvar prošlosti jer je sigurnost plaćanja na nivou one u dućanu", ističe Tomislav Kralj, direktor maloprodaje ShoeBeDoa.
Digitalni svijet je postao svakodnevica što pokazuje količina vremena koju potrošimona konzumaciju različitih digitalnih sadržaja. Za mlade generacije, koje su saživjele s njim, to je nezaobilazan kanal. Za sve ostale koji mu se moraju prikloniti bit će lakše onog trenutka kada shvate koliko je to lako, sigurno, jednostavno i na kraju,vrlopraktično.
Hrvatsko tržište uvijek je bilo spremno iskoristiti pogodnosti pa će vjerojatno tako biti i s online trgovinom u predbožićnoj shopping groznici, kada će dobri web shoppovi kao shoebedo.com dobiti još više pristaša i vjernih kupaca.