Shoebedo.com

Tri jednostavna razloga zašto sve više kupujemo online u Hrvatskoj – stvar je u pogodnostima!

25.11.2013.
14:33
VOYO logo

Mogućnost da se naručena odjeća isproba u miru doma,s omiljenim kombinacijama iz ormara, pokaže pred dečkom, curom, mužem, majkom... mijenja perspektivu kupovine, što online shopping čini sve privlačnijom opcijomu Hrvatskoj.

Povoljnije cijene, besplatna dostava i besplatan povrat naručene robe pogodnosti su koje svojim korisnicima nudi poznati trgovački lanac ShoeBeDo u sklopu svojeg online dućana shoebedo.com koji je osvojio i nagradu za najbolji webshop u 2013. godini u Hrvatskoj.

ShoeBeDo je prepoznao svjetske trendove i promjene u navikama potrošača u Hrvatskoj te preko svog webshopa nudi jednostavnu, povoljniju i sigurnu alternativu kupnji u dućanu.

Iako se još uvijek smatra nepoznanicom i suprotstavljeno je navikama, online tržište se budi i hvata korak s Europom i svijetom u kojem je ovaj oblik trgovine itekako zastupljen. Napredak je očit i velik, ali put je dugačak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nevjerojatno je koliko je ponekad čak i ljudima iz trgovačkog biznisa ili srodnih poslova teško prihvatiti trgovinu putem interneta. Ljudi ipak polako prihvaćaju ovu opciju i to prvenstveno zahvaljujući pogodnostima. Kada shvate da je riječ o povoljnijoj kupnji, da postoji besplatna dostava i besplatan povrat kupljene robe, perspektiva se mijenja i online kupovina postaje prihvatljivija i privlačnija. Ostaje stara bojazan o nesigurnosti plaćanja, ali danas je ta briga stvar prošlosti jer je sigurnost plaćanja na nivou one u dućanu", ističe Tomislav Kralj, direktor maloprodaje ShoeBeDoa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Digitalni svijet je postao svakodnevica što pokazuje količina vremena koju potrošimona konzumaciju različitih digitalnih sadržaja. Za mlade generacije, koje su saživjele s njim, to je nezaobilazan kanal. Za sve ostale koji mu se moraju prikloniti bit će lakše onog trenutka kada shvate koliko je to lako, sigurno, jednostavno i na kraju,vrlopraktično.

Hrvatsko tržište uvijek je bilo spremno iskoristiti pogodnosti pa će vjerojatno tako biti i s online trgovinom u predbožićnoj shopping groznici, kada će dobri web shoppovi kao shoebedo.com dobiti još više pristaša i vjernih kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
cm
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
„PJEVAMO ZA NJIH“ /

Humanitarni koncert za troje mališana 11. svibnja u Tvornici kulture