Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglasivaca iz sest zemalja regije (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Najvise ih je stiglo iz Hrvatske, zatim Srbije i BIH, a najvise su prijavljivale agencije McCann, Publicis, BBDO i Grey mreza u regiji, a nakon njih slijede agencije Degordian, Bruketa&Zinic OM, Via Media i drugi.
Organizatori BalCannesa - Hrvatsko udruzenje drustava za trzisno komuniciranje i Weekend Media Festival - prezadovoljni su odazivom koji je bio iznad ionako visokih ocekivanja. „Smatramo da se ove, trece godine, BalCannes etablirao kao mjesto na kojem su sve najbolje agencije. Stoga pozivam sve oglasivace da na Weekend Media Festivalu dodu pogledati sjajne agencije i zanimljiv pregled BalCannes najbolje marketinske produkcije iz cijele regije. Vidimo se u Rovinju!“, porucuje izvrsna direktorica HURA-e Dunja Ivana Ballon.
Uz reviju 25 najboljih agencijskih projekata regije prema izboru novinara koji prate struku, BalCannes segment u programskoj strukturi Weekend Media Festivala ove je godine prosiren vecim brojem panela i prezentacija te posebnom BalCannes dvoranom. Uvodi se i redovni koncept „Voice of the Creatives“, na kojem najbolji kreativni direktori iz regije problematiziraju struku.
Na panelima ce brojni regionalni strucnjaci iz agencija sudionika BalCannesa sukobiti misljenja i oko vjecne teme agencijskih natjecaja (pitcheva). Mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mrznju imaju i oglasivaci, pitanje je na koje ce pokusati odgovoriti panel „The Perfect Pitch to Pitch Perfect“. „Ne samo da mozete cuti agencijska razmisljanja o pitchevima, nego mozete cuti sto agencije misle da oglasivaci misle o pitchevima. Kao i sto agencije misle da bi oglasivaci trebali misliti o pitchevima. Mislim, zanimljivo, ne?“ najavljuje predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar.
Na panelu „Mad Men vs. Math Men“ doznat cemo kako tehnologija transformira kreativnost, dok je panel „Made in Communism“, koji moderira Goran Milic, posvecen regionalnim brendovima koji nisu ostali u povijesti i nisu propali u tranziciji, nego su svoju komunikaciju vrlo uspjesno prilagodili novom dobu. Zemlja partner ovogodisnjeg Weekend Media Festivala predstavit ce se u BalCannes dvorani prezentacijom „Slovenia is on air“.
Na 7. Weekend Media Festivalu, koji se odrzava od 18. do 21. rujna u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, ocekuje se oko 4000 sudionika iz svih zemalja regije, ali i drugih europskih zemalja.