U 2014. Hrvatska se medu prvima prikljucila globalnom Julius Meinl poetry projektu. Kroz tri faze hrvatska javnost upoznata je s komunikacijskom platformom na kojoj ce Julius Meinl dugorocno graditi brand pricu. Cilj projekta je istaknuti vaznost poezije u danasnjem svijetu te pokazati kako poezija moze uciniti svijet ljepsim.
Obiljezavanje 21. ozujka, Svjetskog dana poezije, polako postaje tradicija koja veze Julius Meinl i poeziju. U 2015. godini ljestvica je postavljena na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjecaja.
Postavlja se glavno pitanje: mozemo li u svijetu kojim upravlja bezivotna tehnologija, ubrzani tempo zivota i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Moze li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjecajima? Mogu li osjecaji biti nova valuta?
Danasnje drustvo zasniva se na pragmatizmu i materijalizmu umjesto na emocijama. S druge strane, poezija zahtjeva da se ljudi emocionalno otvore i inspiriraju. Julius Meinl i ove ce godine pokazati da su osjecaji vrijedniji od novca. 21. ozujka poezija postaje valuta placanja kada ce se u preko 23 zemlje diljem svijeta, ukljucujuci Hrvatsku, Julius Meinl kava placati stihovima. Do tada ovaj globalni projekt mozete pratiti na Facebook stranici.