Podijeljeno više od 15.000 kupona: Veliki uspjeh kampanje 'Međimurje daje više!'

Image

U Međimurju više gostiju nego lani u istom razdoblju! U mjesec dana turisti u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj!

17.7.2020.
17:53
VOYO logo

Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i privatnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom Međimurje daje više!“, koja traje od 15. lipnja do 15. rujna 2020.

Cilj kampanje je umjesto natjecanja u spuštanju cijena, ponuditi dodanu vrijednost turistima te se u vremenu kada je fokus na kontinentalnom turizmu pozicionirati i nametnuti Međimurje kao idealnu destinaciju koja nudi i daje više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju na način da za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za jednu od više od 100 ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji.

Nakon mjesec dana kampanje “Međimurje daje više!” poznati su i prvi rezultati kampanje koju provodi TZMŽ u suradnji s partnerima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

U prvih mjesec dana kampanje podijeljeno je više od 15.000 kupona. Turisti u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj

Od 15.06. do 15.07.2020 ( prvih mjesec dana kampanje ) ostvareno je 5.186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječni boravak bilo 2,48 dana.

Efikasnost i uspješnost kampanje pokazala se već u prvim tjednima mjeseca srpnja. Od 1.do 15. srpnja 2020.godine u Međimurskoj županiji ostvareno je 2% više dolazaka nego u istom razdoblju 2019. godine.

Dolasci domaćih gostiju ostvarili su index 102%, a noćenja 97% - dakle 2% više gostiju nego u istom razdoblju prošle godine i praktično isti broj noćenja kao prošle godine u promatranom razdoblju.

Rezultat kampanje „Međimurje daje više!“ turistička potrošnja veća od 4 milijuna kuna

Kao rezultat prvih trideset dana kampanje posebno valja istaknuti podjelu više od 15 000 kupona kojima gosti ostvaruju više od 100 besplatnih doživljaja, a što je potaknulo izvanpansionsku potrošnju gostiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Učinci kampanje su vidljivi i mjerljivi, budući za svakih potrošenih 250 kuna gost dobiva jedan kupon te je lako zaključiti kako je u prvih mjesec dana u Međimurju ostvarena turistička potrošnja veća od četiri milijuna kuna.

Doseg kampanje na društvenim mrežama je više 530.000 pojedinačnih korisnika, dok je doseg putem TV-a u Republici Hrvatskoj više od milijun gledatelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rudi Grula, voditelj ureda TZ Međimurske županije: Domaći gost uvijek je najbolji gost i za njega se valja izboriti!

„Ovo nije samo kratkoročna kampanja, već je ovo ulaganje u našeg, domaćeg gosta. Mi smo i do sada imali oko 50% domaćih gostiju, a želja nam je da ta brojka bude i malo veća“, ističe Rudi Grula, voditelj ureda Turističke zajednice Međimurske županije te dodaje kako kontinentalni turizam u Europi, uvijek počiva upravo na domaćem gostu.

“Domaći gost je bio i uvijek će biti najbolji gost, a upravo je ova, posljednja kriza pokazala koliki je njegov stvarni značaj za uspješan turizam, no za domaćeg gosta se valja izboriti i naša kampanja, sada kada je najteže, usmjerena je upravo na domaćeg gosta. A da smo bili u pravu kada smo se fokusirali na domaćeg gosta dovoljno govore brojke. U prvih 15 dana mjeseca srpnja ostvarili smo rast dolazaka od 2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je kampanja rezultirala potrošnjom u Međimurju većom od četiri milijuna kuna.“

Trenutna popunjenost i interes za booking koji ovih dana bilježe međimurski smještajni objekti bude nadu da ova turistička godine, usprkos svim okolnostima, može biti itekako uspiješna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Prema našem istraživanju, ali i informacijama dobivenim od vlasnika, kapaciteti u privatnom smještaju su do rujna uglavnom popunjeni, a kuće za odmor s bazenima u cijelosti rasprodane, odnosno 100% popunjene. Trend je izrazito pozitivan, a rezultati kampanje nas jako vesele jer u “špici” ljetne sezone i s obzirom na objektivne okolnosti, ostvariti porast broja dolazaka je veliki uspjeh. Izrazito smo zadovoljni i činjenicom da su kampanjom postignuti naši glavni ciljevi - motiv dolaska i dobra turistička potrošnja, i to više od četiri milijuna ne računajući trošak smještaja. Značajno je i što je kampanja privukla 98% individualnih gostiju, što govori o njenoj uspješnoj implementaciji. Svakako idemo dalje s kampanjom i pozivamo sve građane Republike Hrvatske da posjete Međimurje koje uvijek daje i nudi više” zaključuje Grula.

Image

Iz TZ Međimurske županije posebno su ponosni na vrijednost za novac i kvalitetu usluge u destinaciji koju svaki turist dobiva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom mjesec dana kampanje zabilježen je i izuzetno visok stupanj zadovoljstva partnera i gostiju te do sada niti jedan partner ili TZ Međimurske županije, nije zaprimila niti jednu reklamaciju.

Ova najmanja hrvatska županija iz godine u godinu opravdava titulu najuspješnije kontinentalne turističke destinacije i podiže ljestvicu izvrsnosti na svim područjima. Njihov uspjeh leži i u činjenici da svoju turističku priču grade na očuvanju lokalnog identiteta i običaja uz jačanje autohtone ponude s fokusom aktivni, eno-gastro i kulturni turizam te održivi razvoj koji je sastavni dio identiteta Međimurja općenito, ali i kao turističke destinacije.

Važno je istaknuti i sinergiju lokalne, regionalne vlasti i TZ Međimurske županije te više od deset godina kontinuiranog ulaganja u turizam Međimurja. Predsjednik turističke zajednice i župan Međimurske županije Matija Posavec kazao je: „ Uspjeh koji je i u ovoj krizi postignut, rezultat je dugogodišnjeg rada naših turističkih djelatnika na svim razinama. Već u ožujku, na samom početku krize, krenuli smo raditi na ovoj kampanji te i ove godine kroz program turističkih potpora osigurali 400.000,00 kuna te dodatnih 100.000,00 kuna namijenjenih turističkim agencijama. Kroz program je od 2011. do danas dodijeljeno više od 2 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz proračuna Međimurske županije, a kao rezultat danas u Međimurju imamo 84 nova turistička projekata, odnosno proizvoda. Ne manje važno, s obzirom na posljednju krizu, Županija smo s najmanjom incidencijom COVID 19 virusa u Republici Hrvatskoj, a time i vrlo sigurna destinacija za kvalitetan i ugodan odmor. Međimurje uvijek daje više“

Više informacija o ponudi Međimurske županije saznajte OVDJE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo