U parku, na radnom mjestu, u dvorani (i/ili teretani), u sredstvima javnog prijevoza, u neobveznom razgovoru koji „prisluškujemo“ dok ispijamo kavu u jednom od kvartovskih kafića, različitim aplikacijama koje pregledavamo u slobodno vrijeme (i malo češće od toga, ruku na srce), svugdje smo barem jednom mogli čuti spominjanje osviještenog odabira proizvoda koji su dobri za nas, a pritom doprinose zaštiti okoliša. Čak i ako nismo jedni od onih koji svaki dan razmišljaju o zaštiti okoliša, zacijelo smo barem jednom do sada, pa makar nesvjesno, učinili mali korak u tom smjeru – umjesto osobnog vozila odabrali bicikl, boce bacili u kantu za staklo, umjesto plastične, odabrali trajnu vrećicu... U dm-u je priča o osviještenom odabiru započela još prije gotovo trideset godina i povezana je s dm-ovim markama.
1. Kako je započela priča o dm markama 1989. godine utemeljena je marka alverde kao prva njemačka robna marka u segmentu prirodne kozmetike. Danas alverde broji više od 350 proizvoda dekorativne i preparativne kozmetike koji ne sadrže sastojke na bazi mineralnih ulja, sintetičke mirise, bojila i konzervanse i nisu testirani na životinjama.
2. Što je zajedničko svim dm markama? Jedan od ciljeva poslovanja dm-a je razvijati asortiman koji će, s jedne strane, kupcima ponuditi vrhunsku kvalitetu, a s druge biti dovoljno povoljan kako bi si ga većina sugrađana mogla priuštiti. I jedno i drugo – kvaliteta i pristupačne cijene – nalaze se u proizvodima dm marke. Uz bilo koju dm marku možeš biti siguran da si učinio još jedan mali korak prema zaštiti okoliša - nijedan krajnji proizvod dm marke nije testiran na životinjama.
3. Koliko ih ima i koje su sve? Bilo da je riječ o gelu za tuširanje ili četkici za zube, više od 3.500 proizvoda dm marke, pomoći će ti da vodiš brigu o svom izgledu i higijeni, domaćinstvu i svojem kućnom ljubimcu. Uz to, tu su i fotoproizvodi za sve one koji lijepe trenutke vole „uhvatiti“ i sačuvati za vječnost, ali i oni koji će ti pomoći da svojoj bebi osiguraš zdravo i sretno djetinjstvo.
4. Biologičan korak u razvoju dm marki Od ukupno 24 dm marke, sada ćemo te upoznati s ovom 24. koju je dm razvio prošle godine. Od travnja 2015. godine velikoj dm obitelji pridružio se i najmlađi član – dmBio. Bio je to za dm, Bio-logičan korak jer svojom prvom dm markom u kategoriji hrane, dm je svojim kupcima ponudio proizvode osviještene prehrane proizvedene u skladu s principima održivog razvoja. Otkrit ćemo ti i malu tajnu – među dmBio proizvodima nalazi se i kokosovo ulje koje, zbog svog antivirusnog djelovanja, sprječava nastanak akni i prištića (mali „neprijatelj“ s kojim se ponekad borimo).
5. Još nešto o dm markama Među dm markama možeš pronaći i odjevne predmete. Riječ je o dm marki Fascino pod kojom se kriju ženske i muške čarape, hulahopke, dokoljenke i sokne različitih boja, uzoraka i debljina koje će ti najbolje odgovarati. Marka Fascino stalno slijedi trendove pa tako možeš pronaći i tajice s čipkom, a tu su i čarape od organskog pamuka i one s bambusovim vlaknima, želiš li učiniti dodatan korak u zaštiti okoliša.
Ovo je bio samo kraći pregled o dm markama, a više o njima možeš pronaći na dm-ovoj internetskoj stranici ili na dm-ovom Facebooku.