Ovim projektom METRO traži istinsku Zvijezdu zajednice, osobu koja će mimo svojih poslovnih tokova biti spremna napraviti korak više kroz konkretan doprinos svojoj zajednici te koja će svojim djelima postati primjer i uzor drugim poduzetnicima. Priče o takvom izvanrednom angažmanu mogu prijaviti svi nositelji METRO kartice, ali i oni koji to nisu. Zaprimljene prijavnice i priče objavit će se u obliku profila na službenoj METRO web stranici www.metro-cc.hr te na Facebook stranici METRO-a. Posjetitelji profila kandidata glasovat će za najdraže priče i tako podržati kandidate u osvajaju nagrade.
Deset priča koje osvoje najviše glasova publike ulaze u uži izbor među kojima će žiri odabrati pobjednika. Pobjednik, koji će biti poznat u rujnu 2014., osvojit će nagradu u vrijednosti od 50.000 kuna za razvoj vlastitog poslovanja. Svi poduzetnici, obrtnici i vlasnici samostalnih djelatnosti u Hrvatskoj, svoja iskustva u pomaganju lokalnoj zajednici i sugrađanima mogu prijaviti do 08. lipnja 2014. na web stranici METRO-a.
Cilj projekta je upoznati građane sa iskustvima poduzetnika i obrtnika i motivirati ih da glasaju za inspirativne priče, kako bi poduzetnici i obrtnici zasluženo bili prepoznati u društvu. Stvaranje dodatne vrijednosti za zajednicu i prepoznavanje i onih malih, ali bitnih potreba sugrađana razlozi su zbog kojih METRO želi nagraditi onog poduzetnika koji je svojim trudom stvorio dodatnu vrijednost u svojoj lokalnoj zajednici.