Vodeći sajam potrošačke elektronike i kućanskih aparata IFA u Berlinu ima prilike skinuti veo s Gorenjeve dizajnerske linije kuhinjskih aparata Gorenje by Starck, koju je dizajnirao svjetski poznati Philippe Starck, Infinity lifestyle linije i drugih najnovijih Gorenjevih kućanskih aparata. Na priredbi, koja se održava od 4. do 9 rujna, Skupina predstavlja novi identitet i izgled Gorenjevog robnog znaka koji je impresionirao i nadahnjivao svoje korisnike kroz 65 godina. Glavna poruka ovog revidiranog identiteta je obećanje kakvoće i vrhunskog korisničkog iskustva.
U proteklim postavima sajma IFA, svojevrsnog globalnog glavnog događaja, preko 1.500 izlagača je sklopilo poslove u ukupnoj vrijednosti 4,2 milijarde eura. Izvanredna mješavina inovativnih proizvoda, učesnika i zabave svake je godine privlačila sve veći broj ljudi, dovevši ukupan broj posjetitelja 2014. godine do jedne četvrtine milijuna. “Ove godine premijerno prikazujemo brojne nove aparate za kuhanje robnog znaka Gorenje i Asko te svježe i elegantne dizajnerske linije stvorene u suradnji s Philippeom Starckom. Na taj način jačamo svoju reputaciju uvoditelja novina u industriju kućanskih aparata tako što pomoću sofosticiranog dizajna i inovativnih rješenja pojednostavnjujemo svakidašnje kućne poslove. Gorenju je ovo osmo uzastopno učestvovanje na sajmu IFA koji vidimo kao izuzetnu priliku za susret s našim poslovnim partnerima i krajnjim korisnicima naših proizvoda na jednom mjestu”, rekao je Franjo Bobinac, predsjednik i izvršni direktor Skupine Gorenje.
Lansiranje nove dizajnerske linije Gorenje by Starck
Središnji naglasak ovogodišnjeg izložbenog prostora je najnovija linija kuhinjskih aparata Gorenje by Starck koja nosi potpis francuske dizajnerske zvijezde Philippea Starcka. Inspirativna svježa linija rezultat je iskustva i stvaralačke snage jednog od najvećih suvremenih dizajnera koji je uspješno povezao sve mogućnosti koje pruža suvremena tehnika kako bi udovoljio potrebama i željama suvremenog korisnika. Pećnica, ploče za kuhanje, nape i hladnjaci ističu se prestižnom kombinacijom nehrđajućeg čelika i visokoreflektirajućeg stakla. Privlačan izgled aparata uklopit će se u okoliš koji se odražava na njegovoj površini i kazivat će priču o životnom stilu korisnika. “Linija aparata Gorenje by Starck je naš "admiralski brod" posebno na europskim i drugim tržištima gdje kupci posebno cijene vrhunski dizajn i funkcionalnost aparata. Vjerujemo kako će ova linija nadalje jačati reputaciju našeg robnog znaka i promovirati prodaju našeg uobičajenog asortimana” rekao je Marko Mrzel, Gorenjev direktor prodaje, o planovima za novu dizajnersku liniju.
Lansiranje nove kolekcije Infinity
Svjetla reflektora zahvatit će i novu lifestyle liniju aparata koju će posebno smatrati vrijednom fanovi bezvremenog klasičnog dizajna. Kuhinjski aparati u boji slonove kosti ili ebanovine, s pojedinostima u bakru, daju dodir nostalgije kroz posebno dizajnirane ručice i rukohvate. Oni su odlično rješenje kolekcionarima koji traže kombinaciju funkcionalnosti i vječnosti u tehnološki naprednim kuhinjskim aparatima.
Gorenjev robni znak s novim identitetom i imidžem
Na sajmu, Gorenje predstavlja i svoj preinačeni robni znak identiteta koji je uspješno preoblikovan iz robnog znaka orijentiranog na proizvodnju u znak koji sluša korisnike i slijedi njihove želje. U radnoj svakodnevici, s previše obveza i premalo vremena, Gorenje je izvor praktičnih ideja koje život čine jednostavnijim i ugodnijim. Aparatima pružaju jednostavan i energetski učinkovit put do željenih rezultata. Štoviše, oni su prekrasno dizajnirani, trajni i pouzdani. Mario Vogl, senior dopredsjednik zadužen za korporativni marketing, kaže: “Kroz 65 godina, Gorenje je iznenađivalo milijune svojih korisnika praktičnim i pouzdanim rješenjima koja olakšavaju svakidašnje dnevne poslove. Uz današnji ubrzani ritam života, vrijeme pojedinca i njegove obitelji postalo je dragocjenost koja se u Gorenju izuzetno uvažava i to je ono što nastojimo dati svojim korisnicima: više vremena. Zbog toga su Gorenjevi aparati dizajnirani imajući na umu korisnike, kako bi mogli ukloniti njihove brige, ponuditi sve svoje prednosti i uštedjeti im vrijeme”.
Više informacija saznajte na www.gorenje.hr/priopcenja-za-medije