U Hypo centru u Zagrebu 20. i 21. listopada predavanja će održati svjetski marketinški stručnjaci: Martin Lindstrom, Steve Chazin, Teresa Alpert i Olivier Genoud. Pored njih na konferenciji će predavanje održati i domaći stručnjaci iz tvrtke Vipnet, Frane Majstorović i Lahorka Habunek, koji će sudionicima prenijeti svoja iskustva u izgradnji učinkovitog brenda, na primjeru Tomato-a koji je prošle godine osvojio Effie Grand Prix nagradu.
Prijave za 6. Effie konferenciju mogu se obaviti putem online obrasca na internetskoj stranici konferencije www.croatiaeffie.com. Cijena kotizacije za Effie konferenciju o komunikacijskoj učinkovitosti 21. listopada iznosi 999 kn+pdv, a po istoj cijeni moguće je prijaviti se i za Effie masterclass "Povećanje marketinške učinkovitosti", koji će 20. listopada održati Peter Field.
Za one koji samo žele sudjelovati na svečanoj dodjeli Effie nagrada i proglašenju pobjednika natjecanja cijena kotizacije iznosi 400 kn+pdv.
Organizatori su predvidjeli besplatno sudjelovanje na dodjeli nagrada za sve djelatnike tvrtki prijavitelja na ovogodišnjem Effie natjecanju, a redovnim studentima omogućen je popust od 60 posto na sve navedene cijene uz predočenje indeksa.
Program 6. Effie konferencije s opisima predavanja za 20. listopada možete pogledati ovdje, a za 21. listopada ovdje.