Klaus Kobjoll vlasnik je hotela Schindlerhof, u malom njemačkom mjestu Boxdorf kraj Nurnberga. Hotel je osam puta proglašen najboljim njemačkim kongresnim hotelom, dobitnik je niza nagrada za kvalitetu, a Kobjoll je proglašen i najboljim njemačkim i europskim poslodavcem. Danas je i jedan od najpriznatijih europskih predavača, koji je samo prošle godine održao više od 150 seminara, a slušalo ga je više od milijun ljudi.
Tijekom 40 godišnje uspješne karijere, bio je vlasnik 12 ugostiteljskih objekata, a na seminaru prenosi upravo svoja iskustva. Dobre i loše poteze, odnose s bankama i zaposlenima, motivaciju, krizu, investicije, oslanjanje na instinkte, inovacije, te u najvećoj mjeri ono što je u svojem objektu doveo do savršenstva, a to je usluga više.
"Povećanje kvalitete usluge ne mora značiti i velika ulaganja, može biti riječ samo o detaljima kao što su dobrodošlica s čašom šampanjca, vremenska prognoza za dane tijekom kojih će gost boraviti u hotelu odložena na jastuk i slično", ističe često Kobjoll. Kao najbolji njemački poslodavac, za što je također više puta nagrađivan, smatra i da se odnosi sa zaposlenicima moraju njegovati jer ako zaposlenik nije zadovoljan, neće biti ni gost a time ni poslodavac. Zaposlenike, navodi u svojim predavanjima, treba stalno motivirati, međutim važno je znati i odabrati prave i kvalitetne ljude. Njegovi zaposlenici prolaze niz provjera prije nego što postanu dio tima a to mogu samo oni najbolji.
Posljednjih godina u hotelijerstvu, mišljenja je Kobjoll, veliki uspjeh postižu i oni koji se usko specijaliziraju. On se, primjerice, orijentira na kongresni turizam – u svoj hotel prima samo poslovne ljude i u tome je, pokazuju brojne nagrade, najbolji.
"Destinacija više ne igra glavnu ulogu jer prirodne ljepote imaju svi. Ljudi se danas na neko mjesto vraćaju zbog zadovoljstva uslugom i atmosfere nekog prostora. Zato, zaboravite što o vašem hotelu govore profesionalci ili kolege, najvažnije je što o njemu misle gosti jer će s vremenom, hotel postati glavno odredište putnika a ne destinacija", poručuje.
Na seminaru Klausa Kobjolla u Opatiji dobrodošli su svi, a najviše je namijenjen turističkim djelatnicima, odnosno hotelskim menadžerima, vlasnicima malih obiteljskih hotela, restoraterima, vlasnicima i zaposlenima u turističkim agencijama, direktorima turističkih zajednica, menadžerima u marinama i nacionalnim parkovima te svima koji su uključeni u poduzetničke aktivnosti.
Zainteresirani za posjet cjelodnevnom interaktivnom seminaru, kompletan program te cijenu kotizacije mogu pronaći na internet stranici www.klauskobjolluopatiji.com.