Nakon Animal Crossinga, Robloxa i GTA V, Kaufland ulazi u još jednu gaming avanturu – ovog puta u svijet jedne od najpoznatijih i najpopularnijih igara svih vremena - Minecraft.
Uoči početka prikazivanja Minecraft filma u domaćim kinima, Kaufland je stvorio vlastitu Minecraft avanturu, omogućujući igračima da istraže virtualnu Kaufland trgovinu, sudjeluju u zabavnim izazovima i oblikuju vlastito iskustvo kroz igru. Osim što nudi zabavu, igra potiče i razvoj digitalnih kreativnih vještina, pružajući igračima priliku da se okušaju u stvaranju i istraživanju u poznatom Minecraft okruženju.
Minecraft nije samo igra – on je platforma za kreativnost, inovaciju i razvoj logičkog razmišljanja. Igrači kroz gradnju, rješavanje problema i suradnju s drugima uče važne vještine poput prostorne percepcije, planiranja i timskog rada. Upravo zato Minecraft već godinama ima važnu ulogu u edukaciji, pomažući djeci i mladima da istražuju svijet digitalnog stvaranja na zabavan i interaktivan način. Isto tako, svjesni kako prekomjerno vrijeme provedeno pred ekranima može imati negativan utjecaj na zdravlje, posebno kod mlađe publike, Kaufland se i ovog puta pozivna na odgovornu upotrebu tehnologije.
Kaufland je u Hrvatskoj bio među prvima u retail industriji koji se okušao u gaming svijetu prepoznajući važnost digitalne transformacije i tako pronašao način kako izravno komunicirati s mlađim generacijama.
Više saznajte na stranicama Kauflanda.