U subotu, 19. studenog Ivan Šarić, Daniel Bilić i Baby Dooks preuzeli su uloge blagajnika u prodavaonici dm-a u City Centeru one West kako bi, uz pomoć kupaca dm-a, prikupili sredstva za istraživanje raka prostate. Tijekom sat vremena rada na blagajni dm-a prikupili su 14.000 kuna koje će dm donirati Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate.
"Ovim projektom istraživat ćemo mehanizme koji mogu dovesti do uništavanja stanica raka s dva različita aspekta. Jedan su signalni putovi koji stanicama raka prostate omogućuju da preživljavaju, održavaju rast i šire se. Drugi aspekt su mutacije u genima koje mogu biti dobri pokazatelji pri izboru novih terapija kojima se efikasnije može zaustaviti napredak tumora i bolje izlječenje", pojasnila je dr. sc. Sonja Levanat, voditeljica Laboratorija za nasljedni rak, Zavod za molekularnu medicinu Instituta Ruđer Bošković.
Pokret Movember 2003. godine potaknula je australska nevladina organizacija Movember Foundation. Movember se prometnuo u globalni pokret, a dm mjesec muškaraca obilježava kampanjom MOškarac kojim potiče muškarce na bolju brigu o sebi.
"U ime dm-a zahvaljujem svima koji su današnjom kupovinom podržali kampanju MOškarac i dm-u omogućili da podrži projekt Instituta Ruđer Bošković u potrazi za novim otkrićima koja će unaprijediti liječenje raka prostate", izjavila je Dubravka Štefanac Vinovrški menadžerica marketinga i PR-a dm-a.
Tijekom cijelog studenog kupci dm-a mogu pokazati kako znaju da pravi MOškarac brine o sebi jednako kao što brine o drugima uz majicu podrške s pokretu Movember. Pri kupnji bilo koja tri proizvoda za mušku njegu, dm daruje brkatu majicu s natpisom MOškarac koju ovog MOvemebra, uz brkove, nose i Ivan Šarić, Baby Dooks i Daniel Bilić.