Hrvati sve više uživaju u svojim dvorištima: U JYSK-u kupili 20 posto više vrtnog namještaja

Image
20.4.2018.
12:28
VOYO logo

Međunarodni maloprodajni lanac JYSK predstavio je novi asortiman vrhunskog vrtnog namještaja s danskim potpisom. Nova kolekcija odiše jednostavnim luksuzom, a krase ju tople boje, razni uzorci inspirirani prirodom te pročišćene linije. Kroz tri teme – Hygge, Simplified luxury i Urban roots, donosi inovativne trendove i dizajnerska rješenja za opremanje eksterijera.

Hygge odiše boho stilom, toplinom i ženstvenošću. Simplified luxury namijenjen je za ljubitelje modernih, jednostavnih i pročišćenih elemenata, dok je Urban roots orijentiran na organski dizajn i prirodne materijale pri čemu prevladava drvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Još donedavno su vanjski prostori u cijeloj jugoistočnoj Europi, pa tako i u Hrvatskoj, bili zanemareni. No, stvari su se polako počele mijenjati s procvatom turizma, a u zadnjih desetak godina i mi smo počeli njegovati i cijeniti kulturu življenja na otvorenom.

Image
Image
Image
Image

U prilog tome govori činjenica da je prodaja vrtnog namještaja u JYSK-u tijekom sezone 2017. porasla za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„S obzirom na to da je u danskoj kulturi življenja provođenje vremena na otvorenome važan dio svakodnevice, ove je sezone JYSK odlučio poseban naglasak staviti na vrtni namještaj kojim je ideja dio tih vrijednosti prenijeti i na zemlje naše regije. Da smo na dobrome putu tome potvrđuju i poslovni rezultati koji ukazuju na trend povećanja prodaje vrtnog namještaja“, izjavila je Vesna Kukić-Lončarić, direktorica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, dodavši da povećanje prodaje očekuje i ove godine. Sve češće vlastitu oazu mira i bijeg od kaosa svakodnevice Hrvati pronalaze upravo u svojim vrtovima. Najviše volimo moderne, jednostavne i elegantne stilove uređenja vrtova.

Velika pažnja se posvećuje materijalima, zidnim i podnim oblogama, ali i zelenilu i bilju. Prevladava skandinavski dizajn, ali i klasični stilovi. Koristi se puno drveta i prirodnih materijala“, kazao je arhitekt Robert Križnjak govoreći o trendovima uređenja eksterijera.

Image

Marijana Batinić, Zvjezdana Novak, Vesna Kukić-Lončarić i Robert Križnjak

Moderna, a istovremeno profinjena i nježna, nova kolekcija JYSK vrtnog namještaja već je dostupna u svim JYSK trgovinama u Hrvatskoj te će sigurno zadovoljiti potrebe svih koji svoje dvorište ili terasu požele pretvoriti u vlastiti kutak sreće.

Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici te Instagram profilu, kao i na službenoj web stranici JYSK.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo