Što vodeći hrvatski brendovi mogu na Facebooku?
Marketinški profesionalci i rukovoditelji tvrtki poput trgovačkog lanca Emmezeta te dnevnih novina 24sata okupit će se na konferenciji te sada već rasprodanoj radionici o korištenju društvene mreže Facebook u poslovanju - Faceokraciji.
Većina brendova teško se snalazi na društvenim mrežama, posebice Facebooku, s obzirom da nisu naučeni komunicirati s korisnicima na primjeren način. Drugačije od ponekad uštogljenog PR-a, Facebook od marketinških profesionalaca ne samo da zahtjeva nove alate, već i ponešto drugačiji pristup.
Kako primjerice biti dostupan 24 sata dnevno, što korisnici očekuju, ili promovirati Facebook fan stranicu? Rješenja ovih, ali i drugih pitanja, vodeći brendovi otkrit će na prvoj hrvatskoj konferenciji i radionici posvećenoj Facebooku - Faceokraciji! Pridružite im se 20. i 28. svibnja uz 20 posto popusta s promotivnim kodom 'net11'!