Facebook u poslovanju

Kako HBO, Emmezeta i Hypo Alpe Adria banka žele iskoristiti Facebook u poslovanju.

12.5.2010.
12:00
VOYO logo

Što vodeći hrvatski brendovi mogu na Facebooku?

Marketinški profesionalci i rukovoditelji tvrtki poput trgovačkog lanca Emmezeta te dnevnih novina 24sata okupit će se na konferenciji te sada već rasprodanoj radionici o korištenju društvene mreže Facebook u poslovanju - Faceokraciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Većina brendova teško se snalazi na društvenim mrežama, posebice Facebooku, s obzirom da nisu naučeni komunicirati s korisnicima na primjeren način. Drugačije od ponekad uštogljenog PR-a, Facebook od marketinških profesionalaca ne samo da zahtjeva nove alate, već i ponešto drugačiji pristup.

Kako primjerice biti dostupan 24 sata dnevno, što korisnici očekuju, ili promovirati Facebook fan stranicu? Rješenja ovih, ali i drugih pitanja, vodeći brendovi otkrit će na prvoj hrvatskoj konferenciji i radionici posvećenoj Facebooku - Faceokraciji! Pridružite im se 20. i 28. svibnja uz 20 posto popusta s promotivnim kodom 'net11'!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo