Prošlo je 15 godina otkako je otvorena prva Hervis trgovina sportskom opremom u Hrvatskoj. Danas ih je već 15, a ove se godine otvaraju i tri nove. Hervis trgovine su tijekom svih ovih godina među kupcima prepoznate kao omiljena adresa za sportske proizvode za trčanje, planinarenje, biciklizam, skijanje, fitnes i druge sportove. Skupa sa svojih skoro 200 zaposlenika, Hervis ove godine priprema niz iznenađenja za kupce.
"U skladu s našim sloganom, već 15 godina podržavamo sport i zdrav način života", kaže Aleš Černe, direktor Hervis Slovenija i Hervis Hrvatska, ističući da kao sponzor i dalje namjeravaju podržavati brojne rekreativne sportske događaje poput Splitskog maratona, B2B utrka, Varaždinskog polumaratona, Medvednica Traila, Zagrebačkog noćnog cenera, suradnje s Hrvatskim planinarskim savezom, Trčaone… „Hervis je u Hrvatskoj počeo s radom 2007. godine kada je otvorio vrata svoje prve sportske trgovine u trgovačkom centru City Center One West na zagrebačkom Jankomiru. U to vrijeme u Hrvatskoj nije bilo sportskih dućana velikog formata tako da smo probijali led“, dodaje Černe. Na 1.500 m2 tada - kao i danas - ljubitelji sporta mogli su birati između široke palete renomiranih sportskih brendova. Hervis se i dalje smatra jednim od najvećih trgovaca sportskom opremom u regiji. Pritom veliku ulogu igraju i zaposlenici, kojima je posao ujedno i hobi, jer se mnogi od njih i sami bave barem jednim sportom. Kompetencije u prodaji na radnom mjestu stječu se na Hervis Academy – posebnom obrazovnom programu kroz koji prolaze svi prodavači. „Na taj način uvijek su naoružani svim pravim i točnim informacijama i zaista mogu dati profesionalne savjete kupcima“, objašnjava direktor.
Hervis u brojevima
Nakon 15 godina, Hervis je danas jedan od najvećih i najvažnijih trgovaca sportskom opremom u Hrvatskoj, koji sportašima nudi sve što im je potrebno za sport također i u online trgovini. Unatoč epidemiji, Hervis je 2021. godine ostvario više od 33 milijuna eura godišnjeg prometa. Udio online prodaje značajno je porastao posljednjih godina - također zbog učinka pandemije - i trenutno je taj udio već dvoznamenkast.
Digitalni razvoj
Online prodaja se prodaji u fizičkim trgovinama priključila već 2011. godine. Online trgovina je do danas doživjela radikalan razvoj i brojne promjene. U Hervis online trgovini kupac na jednom mjestu može dobiti sve proizvode koje nudi u svom širokom asortimanu u fizičkim trgovinama. U pojedinim segmentima kupcima su za lakši izbor dostupni konfigurator tenisica za trčanje, konfigurator skija, a povremeno i online savjetovanje uživo.
Poznati brendovi - strani i iz regije
Uz sve najznačajnije svjetske brendove, potrošači mogu birati i neke od brojnih poznatih brendova iz regije, poput Roga sa svojim nezamjenjivim pony biciklom, brojnih proizvoda brenda Alpina ili proteini.si. Osim ovih, ove godine ekskluzivno su u ponudi i Elan bicikli - što je novost na tržištu. Ponuda uključuje i neke druge ekskluzivne brendove, kao što su Kilimanjaro s dodacima od glave do pete za sve planinare, Benger sa svojom linijom funkcionalne odjeće za sva godišnja doba, X Fact s linijom bicikala i biciklističkih dodataka te Cygnus s trendi artiklima za sve mlade i one koji se tako osjećaju. Kilimanjaro - zasigurno najpopularniji i najrašireniji brand - poznat je po svojim vrhunskim organskim materijalima usmjerenim na održivost i zaštitu prirode.
»Kupce podržavamo organizacijom treninga trčanja i pripremama za maratone, u suradnji s Hrvatskim planinarskim savezom organiziramo obiteljske planinarske izlete, izvodimo skijaške testove, te ih u trgovinama mazimo nizom inovativnih ponuda, poput tzv. »Boot fittinga« – analize stopala koja olakšava pronalaženje odgovarajuće obuće za skijaško trčanje ili zimsko skijanje”, dodaje Černe.
U trendu s iznajmljivanjem opreme i programom vjernosti
U ponudi su usluge najma SUP-ova i skija, koje su vrlo popularne. Naročito za proizvode kao što su e-bicikli, koji su već neko vrijeme u trendu, a posljednjih godina sve je popularnije i turno skijanje.
Ove godine u sklopu 15. obljetnice Hervis priprema i potpuno novi koncept programa vjernosti koji će u posebnoj modernoj aplikaciji biti dostupan svim članovima vjerojatno najvećeg sportskog kluba u našoj zemlji – Hervis SportsCluba. Očekuje se u zadnjem tromjesečju ove godine.
Renovacija i novi koncept trgovina
Kompletnom renovacijom svojih poslovnica, koju su započeli prošle godine, Hervis slijedi i novi koncept dizajna trgovina koji se fokusira na sportske svjetove - trčanje, biciklizam, planinarenje, fitness, skijanje, turno skijanje i Info Point. Ovdje kupcima nude brojne inovativne i personalizirane usluge te profesionalne savjete. Info točka predstavlja potpuni doživljaj kupnje za kupca - potpuno u duhu filozofije "kupac na prvom mjestu" koju na hrvatskom tržištu nastoje provoditi već 15 godina.
Upravo kompletnom renovacijom svojih trgovina Hervis želi obilježiti godišnjicu i svojim kupcima pružiti novo, moderno iskustvo kupovine. Trgovine Hervis u zagrebačkom City Center One West i Hervis u Rijeci već blistaju u novom imidžu, a do kraja godine zasjat će i Hervis u Zadru i City Center One East u Zagrebu. Isto će se dogoditi i u ostalim trgovinama. Uz navedeno renoviranje, ove će godine biti otvorene i čak 3 nove poslovnice.
Godina slavlja
„U godini slavlja razmazit ćemo, naravno, naše kupce koji su nam, osim zaposlenika, zapravo omogućili obilježavanje ovog časnoga jubileja. Mjesec svibanj bit će prilika za posebno povoljnu kupovinu u svim Hervisovim trgovinama, kao i na www.hervis.hr, a u duhu obljetnice kupci će uz brojne druge pogodnosti dobiti čak 15% dodatnog popusta na odabrane, pa i već snižene proizvode“, ističe i direktor Aleš Černe.