Briga ga za Parmu dok je Kolumbijki

Bijaše jednom Parma kuća uglednog roda romanjskog, a Faustino „Tino“ Asprilla njena najpoželjnija udavača.

19.2.2015.
12:07
VOYO logo

Čitava jedna generacija nogometnih junkieja ranih 90-ih regrutirana je na igrama čudesnog crnca iz Kolumbije. Tako nekako mora da je igrao Pele, mislili smo gledajući Tinove eksplozivne driblinge i lude golove. Iznad svega, gledajući vratolomne salto-skokove kojima je golove proslavljao. Nitko to prije njega nije tako radio.

Parma, međutim, nikad nije bila Asprilla i co. Bila je puno više od toga. U svibnju 1993. godine dotad anonimni klub iz Emilia-Romagne, smješten u istoimenom gradu veličine Rijeke, osvojio je na senzacionalan način Kup europskih kupova i bez ozlijeđenog Asprille. Gianfranco Zola briljirao je u finalu protiv Antwerpena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U godinama koje su dolazile Parma je postala najuspješniji talijanski klub u UEFA-inim natjecanjima iza svetog trojstva Apeninskog poluotoka, Milana, Juventusa i Intera. Pod vodstvom velikih trenera Scale, Malesanija i Ancelottija, te uz pomoć ponekog hrvatskog nogometaša (Mario Stanić), osvojena su tri Talijanska kupa, a onome Kupu pobjednika kupova dodana su i dva trijumfa u Kupu UEFA-e. Sve to unutar samo devet godina.

Novo tisućljeće nije tako dobro ni velikodušno prema Parmi, koja od svih teških financijskih kriza u posljednjih 15-ak godina trenutačno trpi najgoru. U posljednjih 60-ak dana klub je dvaput prodan za 1 euro. U stvarnosti ne vrijedi niti toliko s obzirom na goleme dugove. Štoviše, talijanski ovršitelji upravo prazne Parmina skladišta, garaže i urede...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nekako istodobno s druge strane svijeta došla je fotografija Tina Asprille u društvu četiriju vrućih Kolumbijki. Nakon nogometne, Tino je započinjao gangstersku (pucao po zaštitarima na vlastitoj farmi u Kolumbiji), televizijsku (reality show) i poduzetničku karijeru. Prije dvije godine dobio je ponudu za ulazak u pornografsku industriju, a jesenas je na kinesko tržište lansirao aromatiziranu seriju kondoma koje proizvodi. Brand nosi ime Tino, a sam Asprilla toplo preporuča aromu aguave.

Nešto nam govori da je svoje Valentinovo Asprilla proslavio strašno. Za njegov se klub to ne može reći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo