Sezona skijanja otvorena je na najbližem zagrebačkom skijalištu Sljemenu apres ski partyjem. Udio first minute prodaje i u ovoj sezoni nastavlja rast te sve upućuje na još jednu uspješnu zimsku sezonu.
U dobrom društvu partnera, klijenata, poznatih lica i skijaških eksperata u zimskom ugođaju Sljemena predstavljen je Atlasov novi turoperatorski katalog „Zima“. Na više od 250 stranica kataloga, ponuda skijaških aranžmana u top odredištima Austrije, Italije, Francuske i Slovenije nudi uistinu odmor po svačijoj mjeri, a obuhvaća razdoblje od početka prosinca 2016. do početka svibnja 2017. godine. Službeni ski opening i ove će se godine održati u austrijskom Matreiu, od 15. do 18. prosinca, s welcome partyjem koji se ne propušta.
Nevenka Belančić, voditeljica produkta „Zima“ u Atlasu, istaknula je kako je prodaja skijanja u punom jeku, dok su za neke aranžmane još uvijek na snazi i first minute popusti koji se kreću i do 30%, a tržište iz godine u godinu mijenja navike te skijanje kupuje znatno ranije no prije, što je u skladu s navikama ostalih europskih gostiju. Od novosti za nadolazeću sezonu posebno je istaknula kako su cijene u katalogu bazirane u 90% ponude na dnevnoj bazi, poput jednog polupansiona i jednodnevnog najma apartmana, ovisno o usluzi koju objekt nudi. Takva inicijativa pokrenuta je ponajviše zbog mladih generacija koje sve više rezerviraju aranžmane online putem, što je ujedno i novost u Atlasovoj strategiji poslovanja, koji će u ovoj sezoni ponuditi i online kupnju skijanja. Dodala je i kako samo mjesto održavanja eventa, Sljeme ima znatnu ulogu u promociji skijanja u Hrvatskoj, a zaljubljenika u zimske radosti iz godine u godinu sve je više.
Većina prezentiranih hotela u ponudi su ski in/ski out, dok će sudeći prema najavama, ovogodišnja luksuzna ponuda zimovanja razmaziti i najzahtjevnije, posebice odabirom Alta Badie – talijanskog skijališta bez premca. Tu je i 14 Atlasovih klubova za bezbrižno zimovanje svih članova obitelji.
Hrvatski skijaški tjedan ove sezone pada u razdoblju od 7. do 14. siječnja, što je na većini destinacija period niske sezone, a tjedan nakon još nižim cijenama i Atlasovom klupskom ponudom privlači one koji nisu vezani uz školu. Cijene su tako na tragu prošlogodišnjih, na nekim destinacijama i niže, a klijentima su na raspolaganju i brojne pogodnosti poput sedmodnevnog boravka po cijeni petodnevnog.
Nakon upoznavanja sa svim novitetima u ponudi Atlasovih top skijališta, došao je red da se pokaže kako se na njima i zabavlja. Za pravi apres ski štimung, uz Jägermeister, MTV UP!, Poy šampanjce, Jamnica napitke, Ledove savijače i Kotany začine čiji je cimet u kuhanom vinu podsjetio na radost zimskih okupljanja, zabavu su ovoga puta na Sljemenu dodatno zagrijali Bolesna braća – Baby Dooks i Bizzo podsjetivši sveprisutne na njihov stari, ali pravi skijaški hit „Svi su gore“. Uigranom duu pridružio se i Nenad Pavlica, pod čijom je voditeljskom palicom održana i tombola s bogatim fondom nagrada. U otvorenju sezone prije službenog otvorenja uživali su i Vjeko Franetović iz poznatog dizajnerskog dvojca eNVy room, srebrni hrvatski olimpijac Damir Martin i glumica Ana Begić Tahiri.