"150 godina Bayera – to je zaista nešto posebno. Ova godišnjica sve u Bayeru ispunjava velikim ponosom i srećom", rekao je dr. Marijn Dekkers, CEO Bayer Grupe, ističući Aspirin™ kao jedan od Bayerovih proizvoda koji je stvorio povijest.
"Mi u Bayeru uistinu živimo našu misiju 'Znanost za bolji život'. To znači da uzimamo sve mogućnosti koje nam znanost nudi i skupljamo različita iskustva stara i po jedno i pol stoljeće kako bismo unaprijedili ljudske živote."
U proteklih 150 godina, Bayerovi izumi su uvelike pomogli poboljšanju kvalitete života ljudi. Upravo ova velika i važna tradicija je naše opredjeljenje i u budućnosti – u potpunosti u skladu s našom misijom: 'Science For A Better Life’'
Dekkers je isto tako rekao kako Bayerovo poslovanje ističe globalne izazove uključujući rast globalne populacije, životnog vijeka, oskudne resurse i klimatske promjene. Istaknuo je i činjenicu da unatoč znatnom napretku medicine, i dalje ne postoje lijekovi za više od pola poznatih bolesti. Dekkers je dodao da treba pronaći put uzgoja većih količina hrane, i to visoko kvalitetne hrane, na istu količinu obradivih površina kako bi se moglo pružiti dovoljno hrane za sve veći broj ljudi. U sljedećih 30 godina se očekuje porast globalne populacije sa sedam na devet milijardi.
"Istraživanje i razvoj su jedini način da se svladaju trenutni globalni zahtjevi", objasnio je Dekkers.
Merkel: Ime Bayer označava poduzetnički duh
"Ime Bayer označava poduzetnički duh", rekla je njemačka kancelarka Angela Merkel. Danas Bayer Grupa zapošljava 110.500 ljudi diljem svijeta i ostvarila je u 2012. prodaju od oko 40 milijardi eura.
"Začetak ove uspješne priče je u inovacijama", rekla je Merkel, ističući kako je Bayer samo prošle godine uložio više od 3 milijarde eura u istraživanje i razvoj – veći iznos nego godinu prije.
"Cijela povijest ove kompanije se sastoji od transformacija, obnove i znatiželje", nastavila je Merkel. "Od srca vam želimo da svoj rad nastavite u istom smjeru i da zadržite poziciju vođe u području inovacija."
Tijekom desetljeća, Bayerovi su znanstvenici razvili aktivne tvari za liječenje, primjerice, zaraznih, tropskih i kadriovaslukarnih bolesti. Danas, istraživanje lijekova u Bayer HealthCareu se najviše orijentira na područje kardiologije i hematologije, onkologije, zdravstvene zaštite žena i dijagnostike. Dodatno žarište Bayerovog istraživanja je poljoprivreda. Kada je Bayer 1892. godine počeo prodavati Antinonnin, prvi svjetski sintetički insekticid za kontrolu moljaca, to je bio tek početak velike, uspješne priče. Danas je Bayer CropScience jedan od globalnih vođa u svom području. Ovaj uspjeh je temeljen na inovacijama – ne samo kemijskih i bioloških proizvoda za zaštitu bilja koji nude održiva rješenja, nego i za visoko - kvalitetno sjeme. Osim navedenog, postoji također širok spektar proizvoda i usluga za dom, vrt i šumarstvo.
U području visoko - tehnoloških materijala, poliuretani za pjene otkriveni 1930-ih godina i visoko - kvalitetni polikarbonat (Makrolon™) koji je patentiran 1953., stvorili su temelj za sve širi spektar asortimana. Danas, Bayerovi visoko - kvalitetni materijali čine važan doprinos očuvanju fosilnih izvora. Poliuretani, primjerice, se koriste za izolaciju zgrada te tako smanjuju količinu potrošene energije prilikom grijanja i hlađenja. Lagani materijali doprinose većoj lakoći automobila i time smanjuju njihovu potrošnju goriva. To se ostvaruje zahvaljujući izumu alifatskih poliuretanskih premaza pomoću kojih automobili mogu biti očuvani duže nego ikad prije. Moderni sustavi premazivanja mogu podnijeti vjetar i razne vremenske neprilike, i održati sjaj na automobilima, brodovima, željezničkim vozilima i vjetroturbinama.
Bayer: Znanost za bolji život
Bayer je globalno poduzeće s vodećim kompetencijama u području zdravstva, prehrane i visoko-tehnoloških materijala. Proizvodi i usluge su dizajnirani tako da donose boljitak ljudima te unaprijede kvalitetu njihovog života. U isto vrijeme, Bayer kreira svoje vrijednosti kroz inovacije, rast i visoku rentabilnost. Grupa je predana principima održivog razvoja i njenoj ulozi kao socijalno i etički odgovornog poduzeća. Ekonomska, ekološka i socijalna odgovornost su ciljevi korporativne politike koji imaju jednaku važnost. U 2012. godini, Bayer je zapošljavao 110,500 ljudi i imao prodajuod 39,8 milijardi eura. Kapitalni izdaci iznosili su 2,0 milijardi eura, troškovi istraživanja i razvoja do 3 milijardi eura. Za više informacija, posjetite: www.bayer.com.