Hrvati i Rusi su veliki pesimisti – pokazala prodaja vozila

U 2009., koju je obilježila kriza, u Hrvatskoj se prepolovila prodaja automobila, a isto je bilo i u Rusiji.

18.1.2010.
10:29
VOYO logo

Ako bi se dubina krize i pesimizma mjerili prema broju prodanih automobila, tada bi Rusi i Hrvati bili najpesimističniji narodi u Europi.

U 2009. koju je obilježila kriza u Hrvatskoj se prepolovila prodaja automobila, a isto je bilo i u Rusiji, za razliku od eurozone gdje je pad prodaje bio nešto manji od 2 posto i uglavnom se dogodio u prvom dijelu godine, piše Večernji list.

Rast prodaje automobila doživljava se kao jedan od prvih znakova oporavka ekonomije i potrošnje.

U eurozoni je prosinac donio 16% povećanja prodaje, Sloveniji 12 posto, a Hrvati su u zadnjem mjesecu 2009. i dalje imali pad od 42 % prema istom razdoblju 2008.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaju su osim racionalnije potrošnje građana zbog straha za budućnost smanjile i visoke bankarske kamate koje su trenutačno između 10 i 11%.

Hrvatska udruga poslodavaca tvrdi da ni uobičajeno rastrošan prosinac nije preokrenuo trend pada potrošnje, pa bi pad BDP-a u zadnjem tromjesečju 2009. mogao biti veći od očekivanih 6%, piše Večernjak.

Prethodni članci:

arti-201001130304006 arti-201001120129006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
Tko je glas iza ceremonije inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske? /

Ljubomir Hlobik po drugi put u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske