Festival rane glazbe Dubrovnik već osam godina stapa zvuk i arhitekturu Dubrovnika u skladnu cjelinu. Rana glazba je prozor u prošlost, u tradiciju i naslijeđe u kojem mi sada živimo. Festival istražuje stalnu vezu čovjeka sa glazbom obogaćujući naše sadašnje iskustvo raznovrsnim pristupima životu koje glazba donosi ili izražava.
Ove godine putuje daleko u prošlost pa će se tako u jedinstvenom programu čuti glazba antičke Grčke i Rima koju izvodi Musica Romana. Međunarodno poznati kroz brojne nastupe u muzejima, arheološkim nalazištima, na sveučilištima, akademijama i drugim događanjima širom svijeta, te doprinijevši brojnim snimkama na nosačima zvuka i različitim medijima, ali i kompjuterskim igrama, ansambl Musica Romana objedinjuje arheologe, muzikologe, glazbenike, plesače, etnologe i povijesničare u istraživanju i zajedničkom glazbovanju.
Koncert s predavanjem objasnit će razne vrste starih instrumenata: flaute, bubnjeve, udaraljke, lutnje, harfe, lire i instrumente s trskom. Također će pedstaviti široko područje kojim se bavi muzikoarheologija.
Drevne indijske rage, ratničke i romantične predstavit će Trio Radial. Koncert započinje molitvom za kojom slijedi istraživanje Radra Viriya modusa, koji se smatra ratničkim ugođajem. Izvedba će zatim putovati kroz neke od najromantičnijih indijskih raga (modusa). Svaka je raga povezana s nekim ugođajem, atmosferom koju stvara. Izvođači su među najpoznatijim i najuglednijim glazbenicima i pedagozima, na sitaru Dharambir Singh OBE, zatim briljantni udaraljkaš i svirač table Manjeet Singh Rasiya, kojima se pridružila očaravajuća pjevačica Ranjana Ghatak.
Nešto novije europsko naslijeđe predstavit će "Goldberg varijacije" Johanna Sebastiana Bacha u rukama fantastičnog Iranca, zvijezde klasične glazbe Mahana Esfahanija. Izgradivši repertoar koji se proteže kroz nekoliko stoljeća, Mahan Esfahani (1984.) prezentira čembalo na najvećim festivalima i koncetnim sezonama klasične glazbe širom svijeta. Ugledni The Times slavi njegovu "smjelu i vatrenu izvedbu" dok ga Opera Today navodi kao "vodećeg čembalistu svoje generacije".
Festival će zaključiti versi i note Marulića i Držića te njihovih hrvatskih i europskih suvremenika u izvedbi Cantores Maruli. Ova izvedba spojit će govorenu i pjevanu riječ uz podršku instrumentalne glazbe a u prekrasnom sakralnom okružju Jezuitske crkve.