Tek kada se odlučila prijaviti na natjecanje u ljepoti Ms. Wheelchair America, shvatila je da nije jedina koja ima problem s pronalaskom moderne odjeće prilagođene invalidima. Zato je odlučila startati svoju liniju odjeće Alter Ur Ego.
"Ono što prodaje traperice je udobnost i izgled. Ono što ih prodaje ljudima u kolicima jest njihova funkcionalnost i prilagodljivost", govori za Huffington post.
Dizajneri odjeće za ljude u kolicima najviše pažnje posvećuju funkcionalnosti a ciljana skupina su najčešće stariji ljudi, no iz funkcionalnosti ne bi smjelo isključiti dobar ukus. Mlada poduzetnica povezala se s dizajnericom Kristin Alexandra Tidwell. Osmislile su novu modnu liniju za osobe u kolicima.
Traperice su napravljene po standardnom modelu, imaju lako dostupne džepove na nogama i prilagođeni gornji dio hlača jer je osobama u kolicima nemoguće uvući trbuh, govori McKenzie. Postoji i skriveni otvor za kateter i visoko su šivane na stražnjici.
U nadi da će projekt upaliti, McKenzie je pokrenula Kickstarter kampanju u nadi da će skupiti 20 tisuća dolara. Novac će ići za troškove proizvodnje i izradu stranice za prodaju odjeće online.