Sretni ljudi donose brže, bolje i dosljednije odluke, pokazalo je nedavno istraživanje provedeno na Sveučilištu New Hampshire.
Cilj istraživanja bio je otkriti utječe li uopće ljudsko raspoloženje na donošenje odluka, i u kojoj mjeri.
Ispitanicima su prezentirane fotografije slatkih psića s jedne strane te fotografije bolesnih ljudi s druge. Za to vrijeme na ekranu su se pojavljivale riječi poput sviđa mi se, ne sviđa mi se, dobro, loše, privlačno, odbojno, između kojih su ispitanici trebali odabrati kako bi izrazili emocije koje u njima izaziva prikazana fotografija.
Ono što je provedeno istraživanje pokazalo jest da su ispitanici koji su bili boljeg raspoloženja brže odgovarali od svojih kolega.
Voditelji istraživanja tvrde da će dobiveni rezultati biti vrlo korisni i za kupce i za prodavače. Činjenica je da većina ljudi u šoping ide kad su lošeg raspoloženja, a na taj način donose pogrešne odluke te često kupuju stvari koje i ne žele.
I zato prije idućeg 'haračenja' po trgovinama, pobrinite se da budete veseli i čili, i sigurno nećete požaliti kada idućeg jutra u ormaru nađete nove komade robe, koji vam nisu trebali ni pod razno.
Prethodni članci:
arti-201107140714006 arti-201107120117006 arti-201107080572006