ispred svega /

Prava ovisnost: gotovo 70 posto žena je anksiozno ako redovito ne provjerava svoj mobitel

Image
Foto: Thinkstock.com

Samo pet posto žena koje su sudjelovale u istraživanju često zaboravlja provjeriti svoje telefone, dok gotovo trećina njih redovito zaboravlja otići na pregled grudi

20.10.2015.
20:33
Thinkstock.com
VOYO logo

Prema globalnom istraživanju koje je proveo Nestle Fitness, istraživači su došli do vrlo zanimljivih podataka o navikama žena vezanim uz korištenje njihovih pametnih telefona. 

Cilj ovog istraživanja vezanog uz Mjesec borbe protiv raka dojke, bio je ustanoviti koliko se žene brinu za svoje zdravlje, odnosno pregledavaju li redovno svoje grudi, ili ih više okupiraju druge značajke modernog života.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultati studije su ukazali da žene više brinu stvari poput pametnih telefona, stanjabankovnih računa i svoje frizure nego zdravlje njihovih grudi.

Samo pet posto žena koje su sudjelovale u istraživanju često zaboravlja provjeriti svoje telefone, dok gotovo trećina njih redovito zaboravlja otići na pregled grudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čak što više, njih 45% kaže da ih činjenica što zaboravljaju pregledati grudi uopće ne zabrinjava, dok 68 posto dama kaže da osjeća anksioznost ukoliko redovno ne kontroliraju svoje mobitele.

Među zanimljivm podacima nalazi se i priznanje 53 posto žena, koje kažu da svoj telefon nose u WC, a 85% njih među stvari koje najrjeđe zaboravljaju na prvo mjesto stavlja "chekiranje" mobilnog telefona.

Među pomalo neuobičajenim mjestima na kojima žene redovno provjeravaju svoje telefone, njih 34 posto to čini u krevetu, 24% u kinu, 12% na pogrebu, 7% na prvom spoju, 3% na svojem vjenčanju, a 2% tijekom poroda.

Nestle Fitness navodi kako je istraživanje provedeno među 3.000 žena širom svijeta, što znači da se ove navike ne trebaju dovoditi u vezu s regijama u kojima žive.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo