Aplikacija WhatsApp postaje društvena mreža zahvaljujući novoj funkciji, koja je dizajnirana za objave koje se šalju velikom broju ljudi.
Sličan je Twitter Feedu, ali nema gomilu odgovora. Tvorci WhatsAppa su očigledno zaključili da sve vlade, transportne kompanije, brendovi i drugi korisnici traže novi način za dijeljenje važnih informacija, a kanali bi mogli biti odlično rješenje za to.
Novo ažuriranje donosi novosti
Najnovije ažuriranje za ovu aplikaciju donosi malo drugačiji način slanja poruka od onog na koji smo navikli.
Kompanija Meta novi dodatak naziva privatnim načinom praćenja suštinskog sadržaja. Oni također spominju lokalne sportske timove kao potencijalnu ciljanu publiku.
Kanali su također alat za kreatore, mjesto za svakog tko ima publiku za slanje tekstualnih poruka, fotografija, video snimki, naljepnica i anketa. Prema službenom priopćenju uvest će se mogućnost plaćanja i monetizacije na kanalima.
Problem za Metu: WhatsApp postaje sličan Facebooku
Oni će se moći pronaći pretraživanjem u novom direktoriju, dok će njihove najnovije postove vidjeti u posebnom odjeljku.
Nova proširenja WhatsAppa služe za lokalna obavijesti i praćenje kreatora sadržaja. To je odlično za monetizaciju i velike najave. Problem bi mogao biti u tome što ovaj potez približava WhatsApp formatu koji je veoma sličan Facebooku.