Word sadrži niz 'skrivenih' opcija za koje mnogi od nas ne znaju. Jedna od njih je i izrada letaka odnosno brošure uz pomoć kojeg možemo uštediti vrijeme, a i puno profesionalnije predstaviti našu ponudu.
Odgovor na pitanje kako napraviti letak u Wordu ne može biti jednostavniji - Word vam nudi već napravljene 'šablone' sa svim elementima koje možete prilagoditi sebi. Međutim, niste ograničeni na automatske letke.
Kako napraviti Word letak?
U Wordu odaberite izbornik File i slijedite opciju New. Pojavit će vam se ocija Publications na kojoj morate odabrati Brochure. Tada će vam Word izbaciti gotov letak sa svim gotovim elementima.
Kako napraviti Word letak prilagođen vama? Ništa lakše! Jednostavno odaberite ponuđenu grafiku te slijedite opciju Insert pa Picture. Ponudit će vam se da odaberete vlastitu slike, a na isti način možete ubacivati nove Clipartove ili natpise. Uvijek spremite svoj letak prije zatvaranja dokumenta ili novih promjena kako ne bi izgubili svoj rad.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!