Napišite naslov koji potiče otvaranje poruke. Obratite pažnju na ono što uključite u prvih nekoliko naslovnih riječi, tako da budete sigurni da će se poruka otvoriti. Vaša mail poruka treba jasno navesti tko ste, zašto pišete i što tražite od čitatelja.
Budite konkretni i recite čitatelju zašto pišete. Neka sadržaj vaše poruke bude kratak kako bi primatelj mogao na prvi pogled shvatiti o čemu je poruka.
Najčešće će vaša poruka proći uspješnije ukoliko je šaljete s maila tvrtke u kojoj radite, umjesto generičke adrese. Na taj ćete se način lakše moći osobno povezati s pojedincima s kojima želite uspostaviti komunikaciju. Kada imate email vezu iz tvrtke, bit će vam puno lakše predstaviti se, a da vas ne ignoriraju.
Kada se želite predstaviti u mailu, poželjno je da naglasite osobu koju zajednički poznajete, ukoliko ona postoji. Preporuka je jedan od najboljih načina za dobivanje savjeta ili pomoći. Važno je da to naglasite u prvi odlomak kod predstavljanja, tako da ga čitatelj odmah vidi.