Prije nego što se možete prijaviti na svoj poslovni facebook profil, morate se prijaviti na svoj osobni facebook profil. Podaci s vašeg osobnog profila neće biti vidljivi na vašem poslovnom Facebook profilu. Osobni Facebook profil djeluje kao ključ koji će vas pustiti na vaš poslovni Facebook profil. Dakle, ako još niste prijavljeni na svoj osobni Facebook profil morate se prijaviti kako biste napravili svoj poslovni Facebook profil.
Ulogirajte se na Facebook i unesite podatke o svojoj tvrtki. Zatim prenijesite profilnu sliku i naslovnu sliku kako bi napravili svoju poslovnu Facebook stranicu.
Važno je stvoriti dobar vizualni prvi dojam, stoga ovdje birajte mudro. Pobrinite se da su fotografije koje odaberete usklađene s vašom robnom markom i da se lako mogu prepoznati s vašom tvrtkom.
Nakon toga vrijeme je za kreiranje korisničkog imena koje može imati do 50 znakova, ali želite da to bude lako za natipkati i lako za zapamtiti. Unesite ime koje želite koristiti, a Facebook će vas obavijestiti je li to dostupno. Ako dobijete zelenu kvačicu, kliknite „Stvori korisničko ime“ kako bi napravili poslovni Facebook profil.
Prije nego počnete pozivati ljude da lajkaju vaš poslovni Facebook profil, trebali biste objaviti sadržaj. Možete kreirati vlastite objave ili podijeliti neki relevantan sadržaj, a zatim kliknite plavi gumb „Pozovi prijatelje“ da biste prikazali popis vaših osobnih Facebook prijatelja.
Odaberite prijatelje koje želite pozvati, a zatim kliknite „Pošalji pozivnice“. Poslovni Facebook profil je kreiran i možete krenuti s radom.