Možda je najmoćniji element društvenih mreža njihova interaktivna priroda. Društveni mediji razbijaju tradicionalne barijere vremena i udaljenosti između ljudi. Uz tehnologije video chata, možete razgovarati s ljudima licem u lice bilo gdje u svijetu. Putem društvenih mreža omogućena je i interakcija s medijima, javnim dužnosnicima, profesionalnim sportašima i slavnim osobama.
Sve se više društvene mreže služe i u marketinške svrhe. Poduzeća koriste društvene mreže za promoviranje sebe i svojih proizvoda. Neprofitne organizacije prikupljaju sredstva i promiču dobrotvorne događaje. Pojedinci se plasiraju potencijalnim poslodavcima. Možete se služiti društvenim mrežama za promicanje ideja i događaja koji su vam važni.
Društvene mreže mogu poslužiti i kao osobni alati za učenje. Neposrednost protoka informacija omogućuje vam da shvatite suštinu najnovijih vijesti gotovo u trenutku kada se to dogodi. Danas se najnovije vijesti često emitiraju putem društvenih medija prije nego što ih tradicionalni mediji poput TV-a i novina uspiju detaljno izvještavati.