'Ne radi se samo o tome da se obogati njihov rječnik, već se radi i o kvaliteti govora. Roditelji s malom djecom i bebama trebaju pričati bogatim i kompleksnim jezikom', kaže psihologinja Erika Hoff s Florida Atlantic Universityja.
Djeca koja su odrastala u okruženju u kojemu se manje pričalo postizala su lošije rezultate u školi u kasnijoj dobi. Što prije počnete razgovarati s djetetom to bolje, tvrdi Hoff.
Znanstvenici tvrde kako je za kognitivni razvoj djece bolje da razmjenjujete složene rečenice kao u razgovoru s odraslima, umjesto da im tepate i govorite jednostavne riječi. Razlike su, prema stručnjacima, vidljive i u strukturama mozga djece.
Neurologica sa Columbia Universityja ,Kimberly Noble, provela je istraživanje u kojem se uspoređivao razvoj mozga kod djece iz manje obrazovanih obitelji i djece čiji su roditelji obrazovaniji i materijalno sigurniji.
Pokazale su se razlike u kognitivnim sustavima koji se bave socijalnim vještinama i pamćenjem. Međutim, najveće razlike su zapažene na područjima mozga odgovornim za razvoj govora.