Iako smo posljednjih godina već napamet naučili kako izgledaju promotivni spotovi hrvatskih turističkih zajednica, pojavio se jedan koji je potpuno drugačiji.
Za razliku od kadrova, Jadrana, galeba i turističkih destinacija, podloženih glazbom i nalijepljenim logom, u ovome se itekako priča, a lijepe kadrove grada Nina začinila je Nikolina Pišek.
Autor ovog uratka Jurica Radović kaže da je prije samog snimanja prošao kroz detaljnu pripremu.
Važnost digitalnih kanala za promociju
"Proučavao sam stvarne potrebe turista i način na koji oni dolaze do informacija o Hrvatskoj. Pokazalo se da velikim brojem oni traže video sadržaje na YouTubeu s informacijama o destinaciji, a toga kronično nedostaje. Većina videa ili je preduga ili su nijemi film ili su jednostavno neadekvatni za današnje digitalne standarde", istaknuo je Radović.
"Turistički video grada Nina u kratkim crtama pokazuje budućem gostu deset stvari koje ne smije propustiti vidjeti ili isprobati u ovom raju s kilometrima pješčanih plaža. Možete ga pogledati cijelog na YouTubeu ili kroz deset samostalnih video klipova, koji u takvom obliku imaju bolju gledanost na društvenim mrežama", otkrio je Jurica te je dodao da je važnost digitalnih kanala za promociju vrlo velika.
"Digitalni content je jednako važan kao i digitalni kanali. Volio bih kad bi i ostale turističke zajednice, uvidjele važnost digitalnih kanala kao i nevjerojatne benefite koje one donose. Nažalost, razina informatičke pismenosti izrazito je niska i Hrvatska je po tom pitanju zaista svjetlosnim godinama udaljena od konkurencije. Moramo biti svjesni da je digitalizacija prisutna u svijetu već 30 godina, a od nedavno smo ušli i u eru umjetne inteligencije. Slikovito rečeno, dok drugi lete svemirom Voyagerom, mi se vozimo zaprežnim kolima s kamenim kotačima po poljskom putu. Nadam se da će budućnost donijeti poboljšanje na tom polju."