U avionu kao u Aston Martinu ili Jaguaru!

Dok druge aviokompanije drastično smanjuju broj mjesta u prvoj klasi, British Airways potrošio je 176 milijuna dolara na svoju novu ponudu za putnike dubljeg džepa.

15.2.2010.
13:06
VOYO logo

Neke aviokompanije, uključujući i Qantas, drastično smanjuju broj mjesta u prvoj klasi jer im se financijski ne isplati te se fokusiraju na povećanje prometa u ekonomskoj klasi, ali zato British Airways ne štedi već se "perverzno" razbacuju na luksuzno uređenje aviona.

Potrošili su 176 milijuna dolara na novi i prvoklasni dizajn za prvu klasu inspiriran klasičnim britanskim luksuznim markama automobila Jaguar i Aston Martin, a glumicu Rachel Weisz angažirali su za reklamu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ponudi za putnike dubljeg džepa nalazi se fotelja-krevet, više mjesta u kabini, radni stol, elektronske rolete, garderoba...

Prethodni članci:

arti-201002050501006 arti-201001260565006 arti-201001210071006 arti-200909180281006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo