Stjuardesa Henny Lim objasnila je zašto kabinsko osoblje provodi "tihi pregled" putnika u trenucima prije polijetanja i slijetanja zrakoplova.
Letjeti kao putnik ili kao član kabinskog osoblja dva su potpuno različita iskustva. Za putnike to, između ostalog, uključuje sumanuto jurcanje po aerodromu te vucaranje prepune torbe do sjedala.
No, za kabinsko osoblje taj proces funkcionira poput dobro podmazanog stroja. Međutim, oni se, poput putnika, ne mogu opustiti čim vežu sigurnosni pojas, jer tada ustvari počinje njihov posao i važno je da paze da putnici budu zadovoljni i sigurni.
'Tihi pregled' kabinskog osoblja
Stjuardesa Lim je u niz videa na TikToku objasnila da je kabinsko osoblje obučeno za "tihi pregled" nakon što putnici sjednu na svoja mjesta.
"Kabinsko osoblje će proći kroz 'tihi pregled' (tzv. pregled od 60 sekundi) koji ih priprema za hitnu situaciju. To uključuje biti svjestan opreme za hitne slučajeve, otvaranja vrata, danih naredbi i svih vizualnih tragova izvan zrakoplova", objasnila je.
Ideja o "tihom pregledu" mogla bi biti iznenađenje za većinu nas, no to je zapravo uobičajen dio obuke kabinskog osoblja. Stjuardesa je opisala niz različitih tihih pregleda koji se koriste, a jedan primjer je poznat kao OLDABC.
Što znači kratica OLDABC?
Ta kratica označava:
O - (Operation of exits) nadzor izlaza
L - (Location of emergency equipment) lokacija opreme za hitne slučajeve
D - (Drills) priprema za udar ili slijetanje u nuždi
A - (Able-bodied passengers and disabled passengers) nadzor putnika s invaliditetom
B - (Brace position) provjera položaja u slučaju sudara
C - (Commands) naredbe
Druga verzija "tihog pregleda" poznata je kao ALERT, što znači:
A - (Aircraft type) vrsta zrakoplova
L - (Location) lokacija
E - (Equipment) oprema
R - (Responsibility) odgovornost
T - (Threat) prijetnja
Zašto stjuardese sjede na rukama?
Naravno, ti postupci će se razlikovati među zrakoplovnim prijevoznicima, no svi pregledi koji slijede uključuju glavne komponente: položaj sudara, verbalne naredbe, nadzor izlaza i postupak evakuacije u slučaju opasnosti.
Lim je, također, otkrila da će kabinsko osoblje sjediti na rukama s nogama čvrsto na tlu tijekom polijetanja i slijetanja, što je još jedan oblik "položaja za slučaj sudara", piše LADBible.
"Ako je došlo do ikakvog utjecaja neplanirane opasnosti, tijelo će na taj način pretrpjeti manje ozljeda", objasnila je.
POGLEDAJTE GALERIJU
POGLEDAJTE VIDEO: Gastroenterolog: 'Rak debelog crijeva visoko je izlječiv, odgovor je u kolonoskopiji'