Otkrijte koji ste tip putnika prije nego bude kasno

Kada ste s nekim na putovanju to može biti divno zajedničko iskustvo ili se može pretvoriti u totalnu katastrofu. Zašto? Jednostavno zato jer niste isti tip putnika. A koji ste?

2.6.2011.
17:11
VOYO logo
VOYO logo

Stanley Plog, autor knjige Leisure Travel: Making It a Growth Market Again!, otkrio je neke karakteristične osobine koje pomažu da spoznate kakav ste tip putnika. Prema njegovom istraživanju, postoje tri osnovna tipa: psychocentric, mid-centric i allocentric.

Riješite test i saznat ćete koji ste tip putnika, što volite, a što ne, te što očekujete od putovanja.

1. Tijekom dnevnih aktivnosti većinom:

a.) pokušavate izbjeći gužve kako biste se opustili

Tekst se nastavlja ispod oglasa

b.) ponekad ste usporeni, a ponekad u speedu

c.) žurite i kada ne biste trebali žuriti

2. Kada se na tržištu pojavi neki novi gadget vi ćete:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

a.) čekati dok mu ne padne cijena

b.) čekati neko vrijeme prije nego ga kupite samo da budete sigurni da nema nekih bugova

c.) platiti koliko treba kako biste bili među prvima koji će uživati u novom otkriću

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Ako na izletu naiđete na strmu liticu ili kanjon:

a.) stajat ćete poprilično daleko od ruba

b.) približit ćete se oprezno i pogledati, ali ćete osjećati nelagodnost dok to radite

Tekst se nastavlja ispod oglasa

c.) stajat ćete blizu ruba kako biste uživali u pogledu na kanjon

4. U usporedbi s većinom ljudi vaša razina energije je:

a.) možda malo manja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

b.) otprilike ista

c.) puno veća nego kod drugih

5. Ako pospremate kuću ili stan radite to:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

a.) polako i promišljeno

b.) suzdržano

c.) brzo da što prije bude gotovo

Tekst se nastavlja ispod oglasa

6. Spremate se na putovanje, što biste najradije izabrali:

a.) otići ćete autom

b.) avionom ćete do tamo, ali onda ostajete na jednom mjestu kako biste se odmorili

Tekst se nastavlja ispod oglasa

c.) do tamo ćete avionom, a onda ćete unajmiti automobil i istraživati različita mjesta

7. S obzirom na trend zdravog života i tjelovježbe:

a.) ne pridajete tome previše pažnje jer mislite da vam neće pomoći

Tekst se nastavlja ispod oglasa

b.) slažete se da to pomaže, ali se ne trudite koliko biste trebali

c.) pridržavate se toga i redovito vježbate kako biste ostali u sjajnoj formi

8. U usporedbi s većinom ljudi vi:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

a.) imate širok krug prijatelja i viđate se s njima često

b.) uživate u druženju s prijateljima i obitelji, ali imate potrebu i pobjeći od njih

c.) imate uski krug bliskih prijatelja koje viđate povremeno

Tekst se nastavlja ispod oglasa

9. U usporedbi s većinom ljudi:

a.) zabrinuti ste zbog svakodnevnih pritisaka

b.) dobro hendlate većinu toga, ali se ponekad osjećate dosta anksiozno

Tekst se nastavlja ispod oglasa

c.) dobro se nosite s pritiscima bez da se osjećate preanksiozno

10. Kada donosite odluke:

a.) razmišljate o tome i dosta se brinete

Tekst se nastavlja ispod oglasa

b.) relativno brzo donosite odluke, a onda se kasnije brinete jeste li dobro odlučili

c.) brzo i s lakoćom donosite odluke i rijetko kada se kasnije brinete jeste li ili ne donijeli ispravnu odluku

Svi odgovori pod "a" nose jedan bod, bod "b" dva, a odgovori bod "c" tri boda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultati: Ako imate od 10 do 15 bodova, spadate u psychocentric putnike koji preferiraju opuštajuće odmore te većinu vremena provodite na jednoj lokaciji. Jednom kada otkrijete omiljeno mjesto, vrlo ćete se vjerojatno tamo vraćati s vremena na vrijeme jer smatrate da vam tamo može biti sve bolje i bolje.

Ako imate od 16 do 24 boda, vi ste mid-centric putnik. Ponekad želite opušteni odmor, a ponekad tražite promjene i želite biti u pokretu. Značajnije zemlje, atraktivni i poznati gradovi vas privlače, osim ako nisu postali preturistički.

Ako imate od 25 do 30 bodova, spadate u allocentric putnika, punog žudnje i želje za uzbuđenjem i promjenama. Vaš nemir i previše energije ne dopuštaju vam da se skrasite dulje na jednoj lokaciji. Mrzite gužvu i tipična turistička mjesta. Od onih ste koji bi radije posjetili neke manje popularne i neistražene destinacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo