U posljednje vrijeme sve se više parova odluči izreći jadan drugome sudbonosno 'da' u nekoj dalekoj turističkoj destinaciji.
A kako bi im to bilo omogućeno tu je čitav niz specijaliziranih timova kojima je posao ispuniti želje mladencima, prenosi b92.net.
Budući supružnici ponekad putuju samo u društvu kumova, a ponekad je "ekipa" veća. Događa se i da na put otiđu sami te svjedoke za vjenčanje pronađu na licu mjesta.
Uglavnom mladenci plaćaju vjenčanje, a oni koji ih prate sami financiraju svoj boravak. U posljednje vrijeme sve je više Amerikanaca koji za svadbu biraju Europu ili Južnu Ameriku.
Turistički radnici tvrde da su Meksiko, Havaji, Karibi, Florida, Bermude i Španjolska najčešće destinacije koje biraju budući bračni parovi.
Za ovakvo vjenčanje najčešće se odlučuju mladi u 20-im i 30-im godinama. Oni odrede datum i mjesto, a timovi se pobrinu za sve ostalo.
Riječ je o turističkoj grani koja brzo raste, a kako tvrde turistički agenti njihov moto glasi: 'Kada vjenčanje prođe, dolazi medeni mjesec, pa tako naša briga nije samo dan vjenčanja, već i daljnji dobar provod, tako da našu ponudu šaljivo nazivamo vjenčani mjesec", a ne medeni mjesec.
U posljednjih deset godina je za 400 posto povećana potražnja ove specijalizirane turističke ponude.
Istraživanja su pokazala da mladenci uglavnom ne vole vjenčanja koja imaju oko 250 gostiju. Ljepše im je u manjem društvu i na neobičnom mjestu.
Sve je više i mladih parova koji za vjenčanje biraju neki turistički brod. Jedna norveška kompanija godišnje ima oko 400 vjenčanja. Takva vjenčanja su bez stresa, više se pamte i sve je uključeno i svadba i medeni mesec, tvrde turistički agenti.