Točenje goriva na benzinskoj postaji čini se kao jednostavan zadatak, ali tu se, ipak, kriju određene zamke koje bi svaki vozač trebao znati.
Koliko ste puta vidjeli znak „cisterna uključena“ na benzinskoj postaji i odlučili otići na drugu jer ste mislili da ne možete točiti gorivo?
Mnogi vozači su također dobili savjet da ne toče gorivo odmah nakon što cisterna napuni spremnike na postaji. Iako se taj savjet može činiti pretjeranim, u njemu ima i malo istine.
Naime, kad cisterna napuni spremnike, talog i nečistoće koje su se nakupile na dnu spremnika mogu se pomiješati s gorivom i rasprostraniti po cijelom spremniku. Ako odmah nakon toga krenete točiti gorivo, postoji rizik da te nečistoće završe u spremniku vašeg automobila.
Srećom, benzinske postaje obično postavljaju obavijesti kada je spremnik privremeno zatvoren, dok se nečistoće ne vrate na dno spremnika. Osim toga, mnoge postaje opremljuju svoje spremnike sustavima filtriranja koji pomažu da se ostatci goriva ne prenesu u spremnik vozila.
Ako su, unatoč svim mjerama opreza, nečistoće ipak dospjele u spremnik vašeg automobila, ne brinite – posljednja linija obrane je filter goriva unutar vozila, koji služi kao dodatna barijera protiv tih ostataka.
Osim toga, važno je obratiti pažnju na količinu goriva u spremniku vašeg automobila. Ako vozite s gotovo praznim spremnikom, to može dovesti do skupljanja nečistoća i sedimenta s dna spremnika koji može oštetiti pumpu za gorivo. Idealno je održavati razinu goriva na najmanje četvrtini rezervoara.
To pomaže da filter ne postane preopterećen, motor ne radi previše naporno, a oba faktora doprinose većoj kilometraži i dugovječnosti sustava goriva.
Stoga, ako želite osigurati dug životni vijek vašeg vozila i izbjegavati potencijalne probleme s gorivom, preporučuje se da izbjegavate vožnju s gotovo praznim spremnikom i pratite oznake na benzinskim postajama.
POGLEDAJTE VIDEO: Ide natječaj za subvenciju kupnje e-auta: 'Na 300.000 kilometara samo na benzinu uštedio sam 70.000 eura!'