Statistički gledano, normalno je da će ako svaki dan leti oko osam milijuna ljudi, među njima povremeno netko umrijeti. Posljednja stvar na koju biste pomislili ako upravo krećete na godišnji odmor, jest da bi osoba do vas mogla umrijeti, no stvarnost je takva kakva je.
U takvim osjetljivim situacijama, osoblje zrakoplova treba postupiti na određeni način kako ne bi uzbudilo ostale putnike, posebno djecu. Putnici koji su se našli u navedenim situacijama tvrde da se preminulog prebacivalo u prazan red ili u poslovnu klasu, dok su neki zrakoplovni prijevoznici imali i posebne dijelove za smještanje tijela. Neki pak imaju i vreće za tijela, za svaki slučaj.
Singapore Airlines prvi je, na svojim bivšim linijama za SAD, unio novost u obliku posebnih ormarića koji su bili dovoljno veliki da se u jedan može smjestiti prosječno velika osoba. Iako to zvuči ekstreno, stjuardesde su bile trenirane kako što brže preminulog putnika maknuti iz vidokruga drugih putnika.
Ako na zrakoplovu nema dovoljno mjesta, posadi je rečeno da zavežu sa sigurnosnim pojasom preminulog i da ga čvrsto, do vrata, umotaju u deku.
Ako do smrti dođe brzo nakon polijetanja, moguće je da se zrakoplov okrene i vrati na polazišnu točku, a nekoliko se puta dogodilo da je zbog smrtnog slučaja došlo i do neplaniranih usputnih slijetanja.
U novom dokumentarnom filmu BBC-ja otkriveno je kako se posada British Airwaysa podučava za ovakve situacije. Rečeno im je da ne smiju nipošto preminulu osobu smjestiti na zahod, jer bi osoba mogla skliznuti i završiti ispod poda. "Očekuje se da se posada prema mrtvima odnosi s jednakim poštovanjem kao i prema živima, što znači da ih se premjesti u udaljeniji, privatniji dio, te da se usredotoče na obitelj preminulog ili prijatelje u tim stresnim trenucima", izjavio je glasnogovornik British Airwaysa.
Ponekad se može dogoditi da policija nakon slijetanja zadrži sve putnike u zrakoplovu, dok mrtvozornik ne pregleda preminulog i ne utvrdi razlog smrti, no takve situacije su izuzetno rijetke.