Ovo je ujedno bila i posljednja kolekcija koju je Marc Jacobs dizajnirao za Louis Vuitton, gdje je 16 godina obnašao dužnost kreativnog direktora. Veliki ljubitelj luksuza i glamura tako se pobrinuo za svoj grandiozni odlazak o kojem će se još dugo pričati u modnim krugovima.
Upravo za vrijeme njegovog angažmana u Louis Vuittonu, ovaj je brend doživio svoj vrhunac uz svima jako poznate torbe i ostale modne dodatka koje danas posjeduje gotovo svaka trendsetterica. Marc je sada odlučio kako je vrijeme da se posveti vlastitoj modnoj kući koja nosi njegovo ime, a koja je u većinskom vlasništvu luksuznog konglomerata LVMH-a, koji posjeduje i Louis Vuittona.
Iako službeno odlazi iz Vuittona, LVMH će u naredne tri godine pojačano raditi na sve više rastućem Marc Jacobs brendu kako bi on bio rašireniji, dostupniji i profitabilniji. Govoreći u brojkama, ovaj brand u svojim je počecima vrijedio 20 milijuna dolara, dok je sada dostigao zaradu od milijardu dolara u godišnjoj prodaji.
//www.youtube.com/embed/24uH2vzFJBE
Što se same revije tiče, ista je izgledala kao svojevrsno prebiranje po najupečatljivijim dizajnerskim trenucima koje je Jacobs ostvario u Vuittonu, dok joj je cilj (osim megalomanskog ispraćanja Marca Jacobsa) bio odati počast 'zabavljačici koja se nalazi u svakome od nas', s kombinacijom raskošnog perja i večernjih haljina sa zanimljivim dodacima, ali i sportskim varijantama koje su uključivale hlače u kombinaciji sa sakoima na čijim je leđima pisalo 'Paris'.
Bilo kako bilo, modni svijet nikad nije vidio ovako velebno prikazivanje neke kolekcije, što unatoč pogrebnoj tematici predstavlja dašak osvježenja.