Victoria's Secret pod sve većim pritiskom da proizvede modele koje stvarne žene mogu nositi

Potrošači popularnog brenda donjeg rublja Victoria's Secret sve više vrše pritisak na proizvođače da u svoje kolekcije uvedu plus-size veličine.

4.2.2015.
12:21
VOYO logo

Victoria's Secret je popularni brend koji pokriva 35% tržišta donjeg rublja što je puno više od kojeg drugog proizvođača. Najveći broj gaćica koji nude u svojoj kolekciji jest konfekcijski broj 46. No, potrošači i dalje nisu zadovoljni. Oni od proizvođača putem peticije traže da se uvedu i plus-size veličine.

Pokretačica jedne od peticija, Dana Drew, tako primjerice ima ne može kupovati u njihovom dućanu iako bi jako voljela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Moja kreditna sposobnost je dovoljno dobra za njihove proizvode, ali činjenica da u dućanu donjeg rublja mogu kupovati samo mirise, losione i sprejeve za tijelom govori mi da moje proporcije nisu dovoljno dobre za njih. Svake godine pratim modnu reviju Victoria's Secreta i umirem od želje da kupim njihove proizvode no, nažalost to ne mogu jer za mene nikada nema odgovarajuće veličine', rekla je nezadovoljna Drew, a donosi Business Insider.

Victoria's Secret isprva je imao parola 'Savršeno tijelo' ('The perfect body'), a kasnije je pokrenuo novu kampanju sa sloganom 'Tijelo za svakoga' ('A Body For Every Body').

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako kaže pokretačica peticije ovaj bi modni brend morao dobro razmisliti o tome da pokrene 'plus size' kampanju jer u Americi ima oko 100 milijuna žena koje su na odjeću plus-size veličine prošle godine potrošile oko 17.5 milijardi dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo