U modnom biznisu ne postoji nitko tko nije čuo za Vogue, kultni časopis koji izlazi preko 100 godina, a svakog mjeseca donosi najsvježije informacije o modi. Biti na naslovnici Voguea san je mnogih djevojaka diljem svijeta. Ta se želja po prvi puta ostvarila jednoj Hrvatici. Faretta Radić ima 20 godina, dolazi iz Trogira, a modni je svijet obožava. S još osam djevojaka pozirala je za travanjsku naslovnicu britanskog Voguea koja će svakako ući u povijest - Faretta stoji uz Halimi Aden, prvu djevojku u hidžabu na naslovnici ovog časopisa.
Faretta je rangirana u top 50 modela svijeta, nosila je brojne revije najpoznatijih svjetskih dizajnera, odradila nebrojene kampanje i editorijale, vrlo je skromna djevojka koja baš i ne voli davati intervjue. Iza nje stoji Colors Model Management, agencija iz Zadra, koja zastupa još nekoliko vrlo uspješnih modela. Vlasnica agencije je Ana Gojanović.
Skriva svoj privatni život
Farettu na Instagramu prati 43 tisuće ljudi, a na naslovnici Voguea pojavila se još dva puta - u siječnju ove godine snimila je naslovnicu za njemačko izadnje, a prošle godine pozirala je za japanski Vogue.
Na svom Instagram profilu uglavnom objavljuje fotke s modnih pista i različitih snimanja, a privatni život očito želi zadržati za sebe. Proputovala je svijet, ali u opisu profila stoji da je iz Hrvatske i da tu planira i ostati.
Faretta je u sretnoj vezi, a tu i tamo podijeli fotku s dečkom.
Riječ je o umjetniku koji se na Instagramu potpisuje kao visiondidierangelo.
Postignuća u svijetu mode
Iako ima samo 20 godina, Faretta je odradila brojne revije, kampanje, snimanja i editorijale. Bila je na naslovnicama, snimala reklame i prošetala se u kolekcijama najpoznatijih svjetskih dizajnera i brendova. Stranica models.com rangirala ju je među top 50 modela svijeta, a evo kako je opisuju:
"Kao jednoj od djevojaka s najbržim usponom u modnom svijetu, ova hrvatska ljepotica ne treba prezime već se služi samo imenom... a to je Faretta. Fotografi poput Stevena Meisela, Davida Simsa, Paola Roversa i Craiga McDeana ne mogu se zasititi njezinog čeličnog pogleda i vitke figure. Nakon kaotičnih tjedana mode, ona nastavlja graditi svoj brend radeći za brendove poput Prade, Valentina, Ralpha Laurena, Lanvina i Coacha, a pojavljuje se i u Vogueu, W-u, British Vogueu, Vogue Parisu i Self Serviceu".