Rihanna je ostala bez ugovora za promociju proizvoda kozmetičke kompanije Nivea. Pjevačica se pojavila u nekoliko reklama ovog popularnog brenda povodom njihove proslave stote godišnjice, a upravo je Nivea bila većinski sponzor njezine svjetske turneje 2011. godine.
No, Međutim Stefan Heidenreich, novi šef kompanije Beiersdorf koja je i vlasnik brenda Nivea, očigledno nema nikakvo pozitivno mišljenje o Rihanni, pa je donio odluku da ugovor s pjevačicom bude poništen.
'Reklama s Rihannom nije prikladna. Uopće ne razumijem kako se Rihanna može dovesti u vezu s brendom Nivea. Ovo je tvrtka koja njeguje obiteljske vrijednosti, povjerenje i pouzdanost', kazao je Heidenreich.
Napomenuo je i kako ne zna kome je uopće palo na pamet da u Niveine reklame stave Rihanninu pjesmu California king Bed u čiji spot obiluje golišavim scenama pjevačice.
Rihanna je ovaj događaj prokomentirala u svom stilu, pa je tako na svom Twitter profilu objavila fotografiju Heidenreicha uz koju je napisala: 'Nikakav komentar nije potreban'. Ubrzo je ipak dodala: 'Jadnik'.
Inače, upravo zahvaljujući unosnom ugovoru s Niveom Rihanna se našla na novoj Forbesovoj ljestvici najbogatijih slavnih osoba mlađih od 30 godina.