Odlasci u restorane znaju biti frustrirajući, ukoliko naiđete na nezainteresiranog konobara ili konobaricu koji ne mogu zapamtiti narudžbu.
Vlasnici jednog tokijskog restorana odlučili su se za neobičan poslovni potez, motivirani baš nezadovoljstvom gostiju. U glavnom japanskom gradu, u četvrti Toyosu, otvorili su pop-up The Restaurant of Order Mistakes i zaposlili za konobare ljude koji pate od demencije.
Njihov poslovni potez bio je ujedno i svojevrsni psihološki test koji je pokazao neočekivane rezultate. Naime, vlasnici restorana htjeli su vidjeti kako će gosti reagirati ukoliko očekuju da im konobari donesu jelo koje nisu naručili. Ispostavilo se da su gosti oduševljeni njihovom uslugom i da je učinjen veliki korak u senzibiliziranju javnosti po pitanju demencije i ljudi koji od nje pate.
(FOTO: news.yahoo.co.jp)
"Htjeli smo pokazati da i ljudi koji su dementni mogu funkcionirati u društvu ukoliko mi koji nismo dementni pokažemo malo dobre volje i ljudskosti", poručuju vlasnici restorana.
"Konobari su bili toliko nasmijani i srdačni, zabavljali su se, a ujedno su uspjelu uslužiti sve goste i to iskustvo želim ponovit. Naručila sam hamburger, a dobila knedle s mesom. Sve je bilo neočekivano i jako ukusno", napisala je japanska gastro blogerica Mizuho Kudo nakon posjeta ovom neobičnom restoranu.
Restoran je u ovakvom izdanju trebao raditi samo dva dana u lipnju, no priča o konobarima i konobaricama oboljelima od demencije se pročula te svi žele baš kod njih naručiti jelo.
Zbog toga će lanac restorana Maggie's Tokyo, na dan Alzheimera 21. rujna ponovno otvoriti vrata restorana u kojem jedno naručujete, a drugo jedete.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!